29 شرکت اکتشاف و فراوری خارجی معین صلاحیت شدند

به گزارش مجله دور زمین، شرکت ملی نفت ایران از میان شرکت های متقاضی حضور در مناقصه های بالادستی صنعت نفت، 29 شرکت اکتشاف و فراوری نفت و گاز خارجی را مشخص صلاحیت کرد.

29 شرکت اکتشاف و فراوری خارجی معین صلاحیت شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از شرکت ملی نفت ایران، این شرکت در نظر دارد برای تعدادی از پروژه های اکتشاف و فراوری نفت و گاز ایران، طی چند دوره مناقصه برگزار کند و از این رو از شرکت های اکتشاف و فراوری (E&P) خارجی معتبر و واجد شرایط دعوت به عمل آورد تا در فرآیند ارزیابی صلاحیت شرکت نمایند.

بر پایه این گزارش، اسناد ارزیابی صلاحیت و اطلاعات مرتبط مانند شیوه ها، معیار و رویه های ارزیابی از روز دوشنبه (26 مهر ماه 1395- 17 اکتبر 2016) در تارنمای رسمی شرکت ملی نفت ایران به نشانی www.nioc.ir نهاده شد؛ بر این است متقاضیان فرصت داشتند یک نسخه از مدارک مورد احتیاج و اطلاعات مرتبط با آن را به همراه فایل های الکترونیکی تا 14 آذرماه سال جاری (4 دسامبر 2016) ارسال نمایند.

شرکت های اکتشاف و فراوری خارجی در ادامه اعلام حضور خود در مناقصات بالادستی، مدارک خود را به سامانه ای که از سوی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی نفت ایران طراحی و بر روی وب سایت رسمی این شرکت بارگذاری شده بود، ارسال کردند. ضمناً شرکت های خارجی در طول این مدت سوال های خود را به وسیله آدرس پست الکترونیکی مطرح کردند و شرکت ملی نفت ایران در اسرع وقت جوابگو بوده است.

دبیرخانه مناقصات قراردادهای بالادستی نفت و گاز پس از دریافت اطلاعات شرکت های خارجی متقاضی و ارزیابی مدارک و مستندات، اسامی 29 شرکت مشخص صلاحیت شده خارجی را اعلام نموده است.

در میان شرکت های مشخص صلاحیت شده خارجی، نام شرکت های معتبری از کشورهای آلمان، فرانسه، ایتالیا، نروژ، مالزی، روسیه، اتریش، تایلند، ژاپن، لهستان، هلند، انگلیس، اسپانیا، چین و ... به چشم می خورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 497

به "29 شرکت اکتشاف و فراوری خارجی معین صلاحیت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "29 شرکت اکتشاف و فراوری خارجی معین صلاحیت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید