شرط زنگنه برای تضمین خرید از سازندگان داخلی

به گزارش مجله دور زمین، وزیر نفت گفت: برنامه جدید وزارت نفت، حمایت از سازندگان داخلی با طرح ضمانت خرید است؛ به گونه ای که این وزارتخانه خرید از سازندگانی که کالا های مورد نیاز صنعت نفت را بسازند و گواهی کیفی آن را دریافت کنند، تضمین می کند.

شرط زنگنه برای تضمین خرید از سازندگان داخلی

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، بیژن زنگنه، وزیر نفت در نخستین رویداد نوآوری وزارت نفت با عنوان پترولیوم تیکاف گفت: از سال 92 که به نفت آمدم تلاشم این بوده است که به صورت جدی و نه تشریفاتی وارد بحث پژوهش شوم و همسو با این موضوع 26 قرارداد پژوهشی امضا شده است.

وی افزود: فاز نخست 9 قرارداد در بخش بالادستی، پنج قرارداد اکتشاف و 12 قرارداد برای ساخت انستیو پایین دستی بر اساس گزارش های ارائه شده پایان یافته و اجرای فاز دوم آن آغاز شده است.

وزیر نفت شرح داد: اراده صنعت نفت این است که دانشگاه ها درگیر حل مسائل صنعت نفت باشند و این صنعت در راستا پیش رو از آن ها حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: بازکردن در های پژوهشگاه صنعت نفت روی دانشجویان و استارت آپ ها و حمایت ویژه از آن ها را به طور جدی دنبال خواهیم کرد.

وزیر نفت با بیان اینکه پیشنهادمان را برای تاسیس صندوق نوآوری صنعت نفت با سرمایه اولیه 100 میلیون تومان به زودی ارائه خواهیم داد، گفت: طی مشورت با صاحب نظران طرحی برای استقرار استارت آپ ها در منطقه ری ارائه شده و پیش بینی این است 150 استارت آپ را بتوانیم در ری مستقر کنیم.

این عضو کابینه دولت گفت: به نیرو های جوان و خلاق امیدوارم و تلاشم این است تجربه خود را به صورت رایگان در اختیار جوانان قرار دهم تا در بخش های مختلف صنعت نفت ابراز وجود کنند.

زنگنه همچنین در خصوص حمایت از سازندگان داخلی گفت: برنامه جدید وزارت نفت، حمایت از سازندگان داخلی با طرح ضمانت خرید است؛ به گونه ای که این وزارتخانه خرید از سازندگانی که کالا های مورد نیاز صنعت نفت را بسازند و گواهی کیفی آن را دریافت کنند، تضمین می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 770

به "شرط زنگنه برای تضمین خرید از سازندگان داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط زنگنه برای تضمین خرید از سازندگان داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید