رضایی: چشم اندازی مبنی بر همکاری اروپا با ایران وجود ندارد، دولت 7 سال از عمر خود را برای همکاری با غربی ها هدر داد

به گزارش مجله دور زمین، رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نه در شرایط فعلی و نه در آینده نزدیک چشم اندازی مبنی بر همکاری اروپایی ها و آمریکایی ها درباره فرایند اجرای برجام وجود ندارد تا نهایتا امتیازی به ما داده گردد.

رضایی: چشم اندازی مبنی بر همکاری اروپا با ایران وجود ندارد، دولت 7 سال از عمر خود را برای همکاری با غربی ها هدر داد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

محمد ابراهیم رضایی در تبادل نظر با خبرنگار گروه سیاسی خبرنگاران گفت:اروپایی ها و آمریکایی ها یک هدف مشترک را در برابر ایران پیگیری می کنند

وی با بیان اینکه اروپایی ها و آمریکایی ها به طور 100 درصد علیه ایران اتحاد نموده اند، بیان داشت: بنابراین نه در شرایط فعلی و نه در آینده نزدیک چشم اندازی مبنی بر همکاری اروپایی ها و آمریکایی ها درباره فرایند اجرای برجام وجود ندارد تا نهایتا امتیازی به ما داده گردد.

رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس توضیح داد: کوشش های دستگاه دیپلماسی در رابطه با اروپایی ها و آمریکایی فایده ای برای ما نخواهد داشت. ما باید در حوزه شرق و با کشور های همچون چین و روسیه در زمینه توسعه مناسبات سیاسی و مالی راهمان را ادامه دهیم، چرا که در این صورت به نتیجه می رسیم. ما باید باب همکاری با غرب را ببندیم و به طور کل در مناسبات با شرق پیش گام باشیم و این مسئله را تقویب کنیم.

این کننده مجلس با بیان اینکه دولت باید از رفتار غربی ها درس گرفته باشد، گفت: دولت 7 سال از عمر خود را به صورت بی فایده برای همکاری با غربی ها سپری کرد که اگر 10 درصد این توان را برای همکاری با شرق می گذاشت تاکنون جواب می گرفت.

رضایی تاکید نمود: ما همه گام های خود در راستای کاهش تعهدات مان را برخواهیم داشت تا جایی که این مسئله به صفر برسد و چیزی دیگر باقی کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 736

به "رضایی: چشم اندازی مبنی بر همکاری اروپا با ایران وجود ندارد، دولت 7 سال از عمر خود را برای همکاری با غربی ها هدر داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: چشم اندازی مبنی بر همکاری اروپا با ایران وجود ندارد، دولت 7 سال از عمر خود را برای همکاری با غربی ها هدر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید