ذخیره سازی کالا های اساسی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجله دور زمین، سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: کالا های اساسی به میزان مورد احتیاج مردم در انبار های این اداره کل ذخیره شده است.

ذخیره سازی کالا های اساسی در چهارمحال و بختیاری

خبرنگاران شهرکرد - نعمت الله تقی زاده گفت: کمبودی در زمینه کالا های اساسی مردم وجود ندارد و در صورت تشخیص استاندار چهارمحال و بختیاری به عنوان رئیس کمیسیون تنظیم بازار، این آمادگی وجود دارد تا اقلام ضروری مردم به بازار تزریق گردد.

چهارمحال و بختیاری در زمینه ذخیره سازی گندم و آرد در شرایط مطلوبی قرار گرفته است و به طور روزانه آرد مورد احتیاج به وسیله 9 کارخانه فعال استان فراوری و در اختیار متولیان قرار داده می گردد.

بیشتر بخوانید

کارگروه آرد و نان در شهرستان های لردگان، خانمیرزا، بروجن، سامان و بن با حضور سرپرست اداره کل غله استان برگزار گردید.

هدف از برگزاری این کارگروه نظارت دقیق بر توزیع آرد، سهمیه آرد خبازان، نظارت دقیق بر فعالیت خبازان، آرد عشایری و منطقه ها سخت گذر بود.

به گفته نعمت الله تقی زاده، نظارت دقیق بر توزیع آرد تخصیص داده شده به شهرستان ها یکی از انتظارات اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان است که دستگاه های اجرایی مرتبط، همراه با سیستم نظارتی و فرمانداری شهرستان باید در این زمینه اهتمام بیشتری بورزند.

با توجه به سیاست های شرکت بازرگانی دولتی ایران، در راستای نظم، رسیدگی و نظارت مطلوب بر خرید و فروش گندم، آرد و نان، سامانه یکپارچه ای طراحی شده که از روز شنبه 25 دی ماه 1400 در استان راه اندازی می گردد.

هدف از اجرای این طرح نظارت و کنترل شفاف تر، برطرف عیوب و نقاط ضعف سامانه های قبلی است.

این سامانه از بروز مسائل احتمالی در این زنجیره جلوگیری می نماید.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2131

به "ذخیره سازی کالا های اساسی در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذخیره سازی کالا های اساسی در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید