تور برزیل: دردسر پرسپولیس برای جذب مهاجم برزیلی

به گزارش مجله دور زمین، با اعلام احتیاج کادر فنی پرسپولیس به جذب مهاجم خارجی، این باشگاه مذاکراتی را با کاسیانو مهاجم برزیلی تیم ویزلای پرتغال انجام داد و به توافقات ضمنی هم رسید.

تور برزیل: دردسر پرسپولیس برای جذب مهاجم برزیلی

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

در روز های اخیر صحبت های زیادی در خصوص حضور کاسیانو در تهران مطرح شد، اما در نهایت معلوم شد که باشگاه پرسپولیس برای آوردن کاسیانو به تهران باید مبلغ 300 هزار دلار به باشگاه ویزلا بپردازد و تا زمانی که این پول به حساب این باشگاه پرتغالی واریز نگردد حضور کاسیانو در پرسپولیس منتفی خواهد بود. این در حالی است که تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از روز شنبه شروع شده و کاسیانو هنوز شرایط دقیقش برای پیوستن به پرسپولیس نامشخص است.

در اینباره موضوع جالبی مطرح شده و آن این است که باشگاه پرسپولیس در صورتی که نتواند به خواسته باشگاه پرتغالی برای پرداخت مبلغ رضایتنامه جامه عمل بپوشاند باید 200 هزار دلار بیشتر بپردازد! باشگاه ویزلا برای هر چه زودتر روشن شدن تکلیف مهاجم برزیلی خود یک بازه زمانی دو هفته ای برای پرسپولیسی ها تعریف نموده تا در این بازه زمانی، باشگاه ایرانی بتواند 300 هزار دلار بپردازد تا کاسیانو به تهران بیاید، اما در صورتی که در این زمان دو هفته ای باشگاه پرسپولیس نتواند این پول را تهیه نموده و بپردازد آن موقع رقم رضایت نامه کاسیانو از 300 هزار دلار به 500 هزار دلار افزایش پیدا خواهد نمود که این موضوع باعث می گردد تا رقم جذب این مهاجم برزیلی بسیار افزایش پیدا کند. این ترفند عجیب باشگاه ویزلا باعث شده تا مسؤولان باشگاه پرسپولیس به تکاپو بیفتند تا بتوانند هر چه زودتر این مسأله را حل و فصل نمایند.

در همین رابطه مذاکراتی هم با بانک شهر صورت گرفته تا به وسیله این بانک، پرسپولیسی ها بتوانند مبلغ 300 هزار دلار رقم رضایت نامه کاسیانو را بپردازند، اما در این بین موضوعی وجود دارد؛ بحث تحریم های ظالمانه ای که علیه ایران شکل گرفته امکان دارد که باعث گردد این پول به مقصد نرسد و این موضوع پرسپولیسی ها را دست به عصا نموده تا مبادا با وجود واریز 300 هزار دلار، این پول بلوکه گردد و نه کاسیانو به تهران بیاید و نه سرخ پوشان دست شان به پول خودشان برسد. این مسائل باعث شده تا فرایند جذب کاسیانو پیچیده و سخت گردد، اما در این بین کوشش هایی در حال اجرا است تا هم مشکل پرداخت پول پیش نیاید و هم اینکه پرسپولیسی ها برای رضایت نامه کاسیانو 200 هزار دلار بیشتر ندهند. باید دید که این فرایند نقل و انتقالاتی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2235

به "تور برزیل: دردسر پرسپولیس برای جذب مهاجم برزیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: دردسر پرسپولیس برای جذب مهاجم برزیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید