ترکیب احتمالی استقلال مقابل پارس جنوبی ، غیبت مشکوک ستاره ساپینتو در جام حذفی

به گزارش مجله دور زمین، امروز در جام حذفی استقلال به مصاف پارس جنوبی می رود که بازیکن اسبق آبی ها را روی نیمکتش دارد.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پارس جنوبی ، غیبت مشکوک ستاره ساپینتو در جام حذفی

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تیم های استقلال و پارس جنوبی امروز از ساعت 17.30 در حالی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف هم می روند که هر دو تیم باتوجه به شرایطشان سخت در پی پیروزی در این ملاقات هستند.

راهنمایی پارس جنوبی برعهده امید روانخواه است که 4سال بازیکن استقلال بوده و سابقه گلزنی در دربی تهران را هم دارد. البته روانخواه از زمانی که به پارس جنوبی پیوسته نتایج خوبی نگرفته و این تیم قبل از رجحان مقابل استقلال ملاثانی در 4بازی قبلی اش 4شکست متوالی را پذیرفته بود. سرشناس ترین بازیکن پارس جنوبی میلاد غریبی است که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد و حالا در لیگ یک با پیراهن جمی ها به میدان می رود. غریبی با 6گل برترین گلزن پارس جنوبی در فصل جاری هم هست. شاگردان روانخواه در شرایطی از استقلال میزبانی می نمایند که آبی های تهران بعد از شکست در دربی بزرگ، روحیه چندان خوبی ندارند و توقع دارند با یک برد قاطع و پرگل مقابل جمی ها روحیه ازدست رفته را دوباره به دست بیاورند.

استقلال امروز کوین یامگا را به علت مصدومیت در اختیار ندارد، البته عارف غلامی نیز دیگر بازیکن غایب استقلال در بازی امروز است. رسانه رسمی باشگاه استقلال علت غیبت غلامی را مرخصی گرفتن او از کادرفنی عنوان نموده است؛ بهانه ای عجیب که به ندرت در فوتبال ایران مورد استفاده قرار می گیرد. در هر صورت روشن نیست غلامی چرا با استقلالی ها به جم نرفت، اما درهرحال بعد از شکست آبی پوشان در شهرآورد، انتظار هم می رفت که این بازیکن نیمکت نشین گردد.

غلامی در صحنه تنها گل پرسپولیس، یک تو سر توپ خیلی بد از عیسی آل کثیر خورد و به نوعی فرصت تغییر معادلات قهرمانی را در اختیار سرخپوشان قرار داد. این دومین دربی خبرساز عارف است. او پیش تر هم در جریان شهرآورد شماره 94، یعنی همان مسابقه ای که استقلال به زحمت و در لحظات پایانی با گل مهدی قائدی کار را به تساوی کشاند، در یک صحنه از مهدی عبدی جا ماند و او را قبل از اینکه با دروازه بان استقلال تک به تک گردد متوقف کرد. در آن صحنه رضا کرمانشاهی ترجیح داد فقط یک کارت زرد به عارف غلامی بدهد، اما بسیاری از کارشناسان عقیده داشتند مدافع آبی ها باید از زمین اخراج می شد. این دو صحنه در کارنامه حضور عارف غلامی در دربی های تهران باقی خواهد ماند.

اما ریکاردو ساپینتو برای این مسابقه به احتمال فراوان از ترکیب زیر استفاده خواهد نمود:

سید حسین حسینی، کاپیتان آبی ها باوجود مصدومیت علیرضا رضایی همچنان انتخاب اصلی در درون دروازه است.

اما در دفاع اوضاع کمی برای ساپینتو پیچیده شده است، چرا که با غیبت عارف غلامی زوج میانی سیلوای برزیلی احتمالا محمد حسین مرادمند در ترکیب اصلی قرار می گیرد.

صالح حردانی باوجود غیبت یامگا در دفاع راست توپ می زند اما باید دید که ساپینتو در این مسابقه بالاخره به ابوالفضل جلالی در دفاع چپ بازی می دهد یا همچنان در جام حذفی هم اعتقادی به این بازیکن ندارد و جعفر سلمانی را در ترکیب اصلی قرار می دهد.

روزبه چشمی مثل همواره مرد ثابت استقلال در میانه میدان و پست هافبک دفاعی بازی خواهد نمود و جلوتر از او سعید مهری و آرش رضاوند مهره های مورد اعتماد ساپینتو به بازی خواهند رفت.

محمد محبی و مهدی قایدی همچنان اصلی ترین انتخاب های سرمربی پرتغالی در کناره ها خواهند بود تا به عنوان مهاجم کاذب به خط حمله یاری نمایند.

ارسلان مطهری نیز امروز مهاجم نوک آبی ها در پیشانی خط حمله به بازی می رود.

ترکیب احتمالی استقلال

حسینی، سیلوا، مرادمند، حردانی، سلمانی(جلالی)، چشمی، مهری، رضاوند، محبی، قایدی و مطهری.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1402 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2387

به "ترکیب احتمالی استقلال مقابل پارس جنوبی ، غیبت مشکوک ستاره ساپینتو در جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی استقلال مقابل پارس جنوبی ، غیبت مشکوک ستاره ساپینتو در جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید