تور روسیه: تحریم 9 مقام کانادایی از سوی مسکو

به گزارش مجله دور زمین، وزارت خارجه روسیه از تحریم 9 مقام کانادایی بدلیل اعمال سیاست های ضد روسی اطلاع داد.

تور روسیه: تحریم 9 مقام کانادایی از سوی مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اعلام خبر تحریم 9 شهروند کانادایی از سوی این کشور، علت آن را سیاست های ضد روسی خواند.

وی اضافه نمود: این اقدام مسکو در حقیقت در پاسخ به تحریم های غیرقانونی است که از سوی دولت کانادا در روز 24 مارس 2021 علیه شهروندان فدراسیون روسیه و به بهانه ادعایی آزار و اذیت الکسی ناوالنی شهروند روسیه اعمال شده است.

زاخارووا ادامه داد: مسکو آماده توسعه روابط با اوتاوا طبق احترام متقابل است و این موضوع با تاکید بر همکاری در زمینه منافع دوجانبه و روابط تجاری صورت خواهد گرفت.

براساس بیانیه وزارت خارجه روسیه، اسامی افرادی که از ورود به این کشور منع شده اند عباتند از: دیوید لامتی وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، جودی توماس معاون وزیر دفاع ملی کانادا، آنا کلی کمیسر خدمات اصلاحی کانادا، برندا لوکی کمیسر پلیس سلطنتی کانادا، مارسی سورکز مدیر اجرایی سیاست و امور کابینه نخست وزیر کانادا، لی بلانک وزیر امور بین دولتی کانادا، میشائیل رولائیو معاون رئیس ستاد دفاع کانادا، برایان برنان معاون کمیسر پلیس سلطنتی کانادا و اسکات بیشاپ فرمانده فرماندهی اطلاعات نیرو های کانادایی است.

کانادا در ماه مارس 9 مقام روسی را به بهانه نقض سیستماتیک حقوق بشر در روسیه تحریم نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2073

به "تور روسیه: تحریم 9 مقام کانادایی از سوی مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: تحریم 9 مقام کانادایی از سوی مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید