تور اروپا ارزان: رفتار تبعیض آمیز اروپا در قبال واکسن های روسیه

به گزارش مجله دور زمین، وزیر امور خارجه روسیه روز یکشنبه گفت که رفتار تبعیض آمیز اتحادیه اروپا در قبال واکسن های روسیه یکی از دلایل عدم توافق مسکو و بروکسل در برسمیت شناختن دوجانبه واکسن کروناست.

تور اروپا ارزان: رفتار تبعیض آمیز اروپا در قبال واکسن های روسیه

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت که اتحادیه اروپا درباره موضوع برسمیت شناختن واکسن روسی برای مقابله با ویروس کرونا، تبعیض آمیز رفتار می نماید.

وی که در کنفرانس خبری با رئیس جمهور صربستان صحبت می کرد، گفت که این رفتار تبعیض آمیز یکی از دلایل به توافق نرسیدن مسکو و بروکسل در زمینه برسمیت شناختن دوجانبه واکسن کروناست.

لاوروف تاکید نمود که این اقدام اتحادیه اروپا، رفتار تبعیض آمیز سیاسی در قبال واکسن های روسی به تعداد می آید.

وزیر امور خارجه روسیه دو روز پیش هم در ملاقات با اعضای انجمن مشاغل اروپایی در روسیه گفت روسیه نمی تواند در مسائل مالی به اتحادیه اروپا اعتماد کند، زیرا بروکسل می تواند در هر زمان تحریم هایی را علیه مسکو اعمال کند.

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه در این خصوص گفت: ما متوجه شدیم که اتکا [به اتحادیه اروپا]در زمینه های استراتژیک مالی، در صنعت نظامی، [انتظار]تأمین فناوری و اجزای سازنده از کشور هایی که می توانند یک شبه علیه ما تحریم اعمال نمایند، برای قدرتی مانند روسیه به سادگی غیرمجاز است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1987

به "تور اروپا ارزان: رفتار تبعیض آمیز اروپا در قبال واکسن های روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: رفتار تبعیض آمیز اروپا در قبال واکسن های روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید