45 مصوبه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان تهران اجرایی شده است

به گزارش مجله دور زمین، استاندار تهران گفت: ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان در ماه های اخیر 67 مصوبه داشته است که تا کنون 45 مصوبه آن به صورت 100 درصد اجرایی شدع و دیگر مصوبات درحال پیگیری است.

45 مصوبه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان تهران اجرایی شده است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، استاندار تهران چهارشنبه در جریان سفر یک روزه به شهرستان قدس به همراه اعضای شورای تامین از واحد های فراوریی بهمن خودرو، نوش آذر و ناریان بازدید کرد.

محسن منصوری در جریان سفر یکروزه به شهرستان قدس با اشاره به برنامه های ستاد تسهیل و رفع موانع فراوری اعلام کرد: در چارچوب برنامه های ستاد تسهیل و رفع موانع فراوری بازدید هایی از شهرستان های مختلف به عمل آمده است که امروز از واحد های فراوریی شهرک صنعتی شهرقدس بازدید انجام شد.

وی گفت: مجموعه گروه فراوریی خودرو بهمن از لحاظ خودروسازی پرتوان و پیش رو است چراکه از سرمایه انسانی مطلوبی، دانش و تکنولوژی پیشرفته ای برخوردار است.

استاندار تهران درخصوص بومی سازی بیشتر قطعات وارداتی اضافه کرد: این شرکت در زمان تحریم ها اقداماتی موثری در راستای بومی سازی و مهندسی معکوس قطعات حوزه فنی و الکترونیکی انجام داده و در برخی از موارد تا 80 یا 90 درصد قطعات کاملا فراوری داخل است.

منصوری با بیان اینکه درحال حاضر حدود 2 هزار نفر در این گروه فعالیت می نمایند، مطرح نمود: مشکلاتی در رابطه با توسعه این گروه وجود دارد، ولی طرح توسعه مربوط به این خودروسازی در دست احداث و سعی بر این است که مجوز آن در چارچوب قوانین صادر گردد.

وی ادامه داد: بعلاوه مقرر شده فاز اول هزار نفر و در فاز بعدی حدود 2 هزار و 500 نیرو در این شرکت مشغول به کار شوند.

استاندار تهران گفت: مشکلاتی در رابطه با حریم شهر تهران و تداخلات این حریم با شهرستان های مجاور یکی از موانع کار است و سعی بر این است موضوعات این چنینی و بعلاوه مشکل جهاد کشاورزی و دیگر موارد به وسیله مجرای قانونی رفع گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2163

به "45 مصوبه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان تهران اجرایی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "45 مصوبه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان تهران اجرایی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید