کشف یک میلیاردی اقلام غیربهداشتی

به گزارش مجله دور زمین، خبرگزاری خبرنگاران- جانشین رئیس پلیس امنیت مالی از کشف یک میلیارد و 500 میلیون ریالی ژل های ضدعفونی و ماسک های غیربهداشتی اطلاع داد.

کشف یک میلیاردی اقلام غیربهداشتی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اصغر محمودیان گفت: خبری مبنی بر فعالیت شرکتی در توزیع مواد ضدعفونی نماینده غیر بهداشتی به پلیس امنیت مالی گزارش شد که با توجه به حساسیت موضوع خیلی زود تیمی از ماموران این پلیس برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

وی اضافه نمود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد شرکت شدند و مشاهده کردند که تعدادی ویزیتور با جمع آوری اقلام بهداشتی از شرکت های فراوری نماینده و نگهداری آن ها در شرایط غیر بهداشتی، اقلام بهداشتی را به بازار مصرف توزیع می نمایند.

جانشین رئیس پلیس امنیت مالی با بیان اینکه در آنالیز های بیشتر 840 عدد ژل ضدعفونی نماینده، 12 عدد اسپری ضدعفونی نماینده، 38 هزار ماسک غیر بهداشتی از این مکان کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کردند.

این مقام مسئول انتظامی اضافه نمود: اموال کشف شده با هماهنگی های قضائی تحویل سازمان غذا و دارو شد و در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1478

به "کشف یک میلیاردی اقلام غیربهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف یک میلیاردی اقلام غیربهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید