وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از فرمانده یگان حفاظت قدردانی کرد

به گزارش مجله دور زمین، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اهدای لوحی به فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، از خدمات او و فرماندهان یگان های حفاظت استان ها قدردانی کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از فرمانده یگان حفاظت قدردانی کرد

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی یگان حفاظت، در متن لوح اهدایی دکتر مونسان به سردار سرتیپ دوم پاسدار امیر رحمت الهی آمده است:

سردار سرتیپ دوم پاسدار امیر رحمت الهی

فرمانده محترم یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

بی گمان پایداری و صیانت از مواریث تاریخی ـ فرهنگی کشور به عنوان حلقه اتصال نسل ها، مرهون مساعی ارزشمند تلاشگرانی است که همیشه در سایه تعاملات مستمر و اقدامات متعهدانه، در جهت خشنودی حق تعالی و رضایت خلق گام نهاده اند.

ضمن تبریک گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، از زحمات بی دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام جنابعالی و فرماندهان مأمور نیروی انتظامی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که خالصانه در پاسداشت ارزش های فرهنگی و معنوی همت گمارده و هم راستا در اعتلای سرمایه های گران قدر این مرزوبوم گام های مؤثری برداشته اید، قدردانی می کنم.

امید است با اتکا به حضرت باری تعالی و بهره مندی از الطاف امام عصر (عج) در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی عرصه های زندگی پیروز و مؤید باشید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 602

به "وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از فرمانده یگان حفاظت قدردانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از فرمانده یگان حفاظت قدردانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید