همکاری مجدد گروه بهمن با مزدا و ایسوزو

به گزارش مجله دور زمین، گروه بهمن از شرکت های قدیمی حوزه خودرو در کشور محسوب می شود. این شرکت با 68 سال سابقه، فعالیت خود را با مونتاژ 3چرخه مزدا آغاز کرد. هم اکنون 2 محصول دیگنیتی و فیدلیتی را در سبد محصول های خود دارد. خبرهای نو حاکی از همکاری مجدد گروه بهمن با مزدا و ایسوزو است.

همکاری مجدد گروه بهمن با مزدا و ایسوزو

مدیرعامل گروه بهمن با اشاره به فعالیت های این گروه در سال گذشته گفت: توسعه محصول ها و افزایش تولید در سال 99 از دستاوردهای گروه بهمن است. علی رغم این که در سال های گذشته به علت تحریم ها با کاهش تولید روبرو بودیم، در سال 99 تلاش کردیم این کاهش تولید را جبران کنیم. به همین علت محصول های نوی را به بازار عرضه کردیم. این جهت در سال 1400 ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه یک محصول سدان یا سواری نو را در سال 1400 عرضه خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: در گروه بهمن وجه تمایز در امور انجام شده از اهمیت زیادی برخوردار است. توسعه محصول ها و انتخاب خودروهای گروه ما متمایز با خودروهای دیگر است. در سال 1400 نیز خودروهای دیگری را با همین تفکر به بازار عرضه خواهیم کرد. همچنین سال گذشته مرکز نمونه خدمات پس از فروش خود را در تعمیرگاه مرکزی افتتاح کردیم که مرکز بسیار متمایزی است و در ارائه این خدمات رقیبی نداریم.

تولید فیدلیتی با ساخت داخلی 30 درصد آغاز شده است. در ادامه نیز میزان ساخت داخلی این خودرو افزایشی خواهد بود و به بیش از 50 درصد خودکفایی واقعی خواهد رسید. ساخت خودرو دیگنیتی نیز با 20 درصد آغاز خواهد شد و میزان داخلی سازی آن افزایش خواهد یافت. برنامه برای فیدلیتی باتوجه به اینکه روی پلت فرم آن سرمایه گذاری نموده ایم، دستیابی به داخلی سازی 50 درصد به بالا است.

بیشتر بخوانید: قیمت گذاری بهمن دیگنیتی پرایم در بازار

علیمرادلو همچنین در خصوص ادامه همکاری با شرکای خارجی افزود: اگر تحریم ها برداشته شوند، ما هم شادمان خواهیم شد و با شرکای قدیمی خود که در رأس آنها مزدا و ایسوزو و همچنین هاوال و فاو است، ادامه همکاری خواهیم داد. نشان هایی مانند مزدا و ایسوزو در رأس شرکای ما هستند که در حین تحریم نیز با آنها مذاکراتی هم داشته ایم.

پیش از تحریم ها، بیش از 60 سال بود که گروه بهمن با مزدا درخصوص تولید انواع خودروهای سواری و وانت همکاری داشتند. بهمن به عنوان تنها نماینده رسمی این شرکت در ایران در حال فعالیت بود.

علیمرادلو در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل تأمین مواداولیه اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر در همین ابتدای سال با تأمین مواداولیه، با تولید فولاد روبرو هستیم و همچنان مشکل تأمین مواداولیه و نهاده های تولید به جای خود باقی است. بااین حال تمام تلاش خود را به کار می بریم تا بتوانیم بهترین محصول ها را در اختیار مشتریان قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: طرح فروش فورش دیگنیتی بهمن موتور اعلام شد

مدیرعامل گروه بهمن در خاتمه افزود: گروه بهمن برنامه خوبی را برای توسعه محصول های خود در نظر گرفته است و با تمام توان سعی می کنیم که این مجموعه خودروسازی همواره در جلب رضایت مشتریان در جایگاه اول قرار بگیرد. لذا همه شرکت های ما بر اساس برنامه های خود افزایش تولید در سال 99 را تجربه کردند.

گروه بهمن با تدوین ماموریت سازمانی در جهت ارائه راهکارهای مفید و کارآمد برای بازار حمل ونقل کشور، چشم انداز بلندمدتی را برای دست یافتن به جایگاه معتبهترین و ارزشمندترین برند در صنعت خودرو ترسیم نموده است.

***

شما می توانید نوترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2256

به "همکاری مجدد گروه بهمن با مزدا و ایسوزو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری مجدد گروه بهمن با مزدا و ایسوزو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید