نسخه الکترونیکی تأمین اجتماعی تکمیل می شود

به گزارش مجله دور زمین، تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی می گوید به منظور اجرای مرحله نهایی نسخه الکترونیک از تمام ظرفیت های فنی تأمین اجتماعی و سایر شرکت ها استفاده خواهد شد.

نسخه الکترونیکی تأمین اجتماعی تکمیل می شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری سه شنبه در جلسه هفتگی پیگیری و پیشبرد پروژه نسخه الکترونیک که با حضور مدیران واحدهای درمان و فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد، گفت: برای اتصال بیمارستان های دانشگاهی تابعه وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی به سامانه نسخه الکترونیک توافقات خوبی به دست آمده و امید است، در آینده نزدیک اتصال سامانه ها شروع شود.

وی افزود: در تنظیم و ابلاغ کدینگ دارویی و اتصال سامانه های بیمارستانی هم پیشرفت طرح با وزارت بهداشت قابل توجه بوده و از مدیران درمان تأمین اجتماعی استان ها هم انتظار می رود که با دانشگاه های علوم پزشکی همکاری کرده تا شرایط مطلوب برای مرحله نهایی نسخه الکترونیک و حذف کامل نسخه های کاغذی به زودی اجرایی شود.

سالاری گفت: شرکت خدمات ماشینی تأمین از توان و ظرفیت سایر شرکت ها هم استفاده می کند و با توجه به خرید تجهیزاتی که به سرعت در حال انجام است، با اتصال سامانه های بیمارستان های دانشگاهی به سامانه نسخه الکترونیک ظرفیت فنی مورد نیاز برای پاسخگویی به نیاز بیمارستان های دانشگاهی فراهم شده است.

وی از تلاش و همکاری واحدهای مختلف سازمان تأمین اجتماعی، بویژه همکاری حداکثری اعضای هیأت مدیره این سازمان در زمینه تسریع و انجام سازوکارهای قانونی در کوتاه ترین زمان ممکن، قدردانی کرد و گفت: پروژه نسخه الکترونیک یکی از مهمترین و کلیدی ترین برنامه های در دست اقدام سازمان تأمین اجتماعی بوده و همه بخش های این سازمان تلاش خود را برای اجرای پیروز و تکمیل این پروژه به کار گرفته اند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی استفاده از بهترین متخصصین حوزه IT و نگاه تخصصی به این حوزه را رمز پیشرفت و پیروزیت این سازمان در حوزه فناوری اطلاعات اعلام نمود و گفت: این سازمان در کنار تأمین مالی و تجهیزات مورد نیاز باید بهترین نیروها و شرکت ها را دعوت به همکاری کرده تا پروژه های بزرگی همچون نسخه الکترونیک با پیروزیت به اجرا گذاشته شود.

به گفته وی، نیازهای فنی حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری هم به سرعت درحال برآورده شدن است تا با اتصال سامانه های الکترونیکی بیمارستان های دانشگاهی به سامانه نسخه الکترونیک تأمین اجتماعی گام نهایی و تکمیل کننده پروژه بزرگ نسخه الکترونیک با پیروزیت برداشته شود.

سامانه نسخه الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی در دسترس همه مراکز درمانی طرف قرارداد است و پزشکان اعم از طرف قرارداد و غیرطرف قرارداد می توانند با ثبت نام در سامانه نسخه الکترونیک سازمان به نشانی ep.tamin.ir و دریافت نام کاربری، نسبت به نسخه نویسی الکترونیک اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1879

به "نسخه الکترونیکی تأمین اجتماعی تکمیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه الکترونیکی تأمین اجتماعی تکمیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید