نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از فردا، تاکید بر دورکاری

به گزارش مجله دور زمین، دانشگاه تهران به کارکنان خود تاکید نمود: با توجه به فراهم بودن امکانات لازم برای انجام بعضی از وظایف محوله به صورت دورکاری از این ظرفیت حداکثر استفاده گردد.

نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از فردا، تاکید بر دورکاری

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه تهران، اداره کل منابع انسانی این دانشگاه درباره نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از شنبه 23 فروردین 1399، بخشنامه ای به توضیح زیر صادر کرد:

با توجه به برگزاری کلاس های آموزشی به صورت الکترونیکی و مجازی، رؤسا و مدیران واحدهای دانشگاه به نحوی برنامه ریزی نمایند که خدمات آموزشی، پژوهشی، اداری و پشتیبانی دانشگاه با حضور فیزیکی حداکثر دو سوم پرسنل به صورت چرخشی صورت گیرد.

با توجه به فراهم بودن امکانات لازم برای انجام بعضی از وظایف محوله به صورت دورکاری، تاکید می گردد از این ظرفیت حداکثر استفاده به عمل آید.

آن دسته از افرادی که به صورت چرخشی در محل کار خود حضور پیدا نمی نمایند و به وسیله دورکاری وظایف خود را انجام می دهند، می توانند حضور خود را به وسیله سامانه به صورت اینترنتی ثبت نمایند.

ساعت کاری افرادی که ملزم به حضور در محل کار هستند از 7 صبح (با 45 دقیقه فرجه) لغایت 14 معین می گردد، لذا حضور پس از ساعت یاد شده به عنوان اضافه کار موضوعیتی نخواهد داشت، در موارد خاص برای بعضی از پرسنل دانشگاه که به جهت ماهیت کاری و با تشخیص مدیر واحد ملزم به حضور تمام وقت و یا بعد از ساعت 14 در محل کار خود بوده صرفاً با مجوز معاونت اداری و اقتصادی دانشگاه، پرداخت اضافه کار به آنان امکان پذیر است.

از کلیه کارکنان محترم دانشگاه درخواست می گردد به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران، کلیه اصول بهداشتی و ایمنی و پروتکل معین شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا را در محل کار خود رعایت نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1071

به "نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از فردا، تاکید بر دورکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از فردا، تاکید بر دورکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید