مشارکت فناوران داخلی برای نمک زدایی از آب های شور

به گزارش مجله دور زمین، سومین کنگره و نمایشگاه بین المللی نمک زدایی از آب های شور با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد.

مشارکت فناوران داخلی برای نمک زدایی از آب های شور

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ راوه بلاگ بیشتر بدانید.

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این کنگره با هدف توسعه کاربرد فناوری های پیشرفته در تصفیه آب های غیرمتعارف برای منطقه ها تحت تنش آبی به صورت مجازی 23 تا 25 شهریور ماه امسال و با مشارکت کارگروه تخصصی توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می گردد. همه فناوران، اساتید و دانشجویان، شرکت های دانش بنیان، متخصصان، مدیران و کارشناسان اجرایی و شرکت های فعال دعوت هستند تا در این کنگره و نمایشگاه شرکت و زمینه تبادل دانش و فناوری در موضوعات کنگره را فراهم نمایند.

امروزه به علت افزایش مصرف آب آشامیدنی و بعلاوه کاهش منابع آن در سطح جهان، نمک زدایی از آب شور به اسم روشی مهم به منظور تامین آب آشامیدنی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. این موضوع با توجه به قرار دریافت کشور ما در اقلیم خشک که با بحران کمبود منابع آب روبروست، بسیار حائز اهمیت است.

این رویداد هم با هدف توسعه فناوری هایی که می تواند به کاربرد فناوری های پیشرفته در تصفیه آب های غیرمتعارف برای منطقه ها تحت تنش آبی یاری کند، برگزار می گردد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://ab.isti.ir/ مراجعه نمایند. /

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1864

به "مشارکت فناوران داخلی برای نمک زدایی از آب های شور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت فناوران داخلی برای نمک زدایی از آب های شور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید