فعالیت 120 واحد تولیدی - صنعتی در منطقه آزاد ماکو

به گزارش مجله دور زمین، معاون مالی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: واحد تولیدی پوشاک مستقر در شهرک صنعتی منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو با حجم سرمایه گذاری خارجی سه میلیون دلار در شهرک صنعتی ماکو، از شهریور امسال فعالیت خود را شروع نموده است.

فعالیت 120 واحد تولیدی - صنعتی در منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از ایسنا؛ ابراهیم جلیلی روز گذشته 26 آبان در حاشیه بازدید از فعالیت این واحد فراوریی بابیان اینکه فعالیت این واحد فراوریی پوشاک در زمینه پیراهن و کت وشلوار است، اظهار کرد: با توجه به بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در حال حاضر 110 نفر در این واحد فراوریی مشغول به کار هستند که در صورت برطرف این مشکل این تعداد به دو برابر افزایش خواهد یافت.

معاون مالی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه این واحد تماماً با سرمایه گذاری خارجی انجام گرفته است، ادامه داد: میزان سرمایه گذاری در این واحد فراوریی سه میلیون دلار است.

جلیلی اضافه نمود: همچنین با توجه به فعالیت جدید نیروی انسانی در این واحد روزانه 600 پیراهن فراوریمی گردد، که قابلیت افزایش به 2000 عدد را دارد.

وی با اشاره به اینکه روزانه 100ک ت در این واحد فراوری می گردد، گفت: کوشش بر این است که این مقدار را باتربیت نیروی کار افزایش یابد.

وی ادامه داد: 80درصد محصولات این واحد فراوریی برای صادرات در نظر گرفته شده و مابقی در داخل کشور عرضه خواهد شد.

به گفته معاون مالی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو با شروع فعالیت رسمی منطقه آزاد ماکو بیش از ده ها واحد فراوریی فعالیت خود را در آن شروع نموده و واحدهای راکد و نیمه فعال نیز در شهرک صنعتی این شهرستان فعال شده است.

جلیلی گفت: در حال حاضر 120 واحد فراوریی صنعتی در این منطقه فعالیت می نماید که این تعداد، منطقه را به یکی از فعال ترین مناطق در شمال غرب کشور ازنظر فراوری و صنعت تبدیل نموده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1476

به "فعالیت 120 واحد تولیدی - صنعتی در منطقه آزاد ماکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 120 واحد تولیدی - صنعتی در منطقه آزاد ماکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید