ویزای کانادا: مهاجرت به کانادا به وسیله پرستار خانگی

به گزارش مجله دور زمین، شاید تا به حال عبارت مهاجرت کاری به کانادا به وسیله پرستار خانگی را شنیده باشید و یا اینکه حتی در بین دوستان و اقوام دیده باشید که خانواده ای بدون داشتن هیچگونه سرمایه و یا مدرک تحصیلی به راحتی بعد از دو سال اقامت دائم کانادا را اخذ نموده و شهروند کانادایی شده اند. قطعا از شنیدن چنین سرگذشتی، تعجب زده شده اید!

ویزای کانادا: مهاجرت به کانادا به وسیله پرستار خانگی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

شاید مدت ها باشد که فکر تان درگیر مهاجرت و زندگی در کشور دیگری است، اما هنوز نتوانسته اید که راه حلی ایده آل برای مهاجرت خود پیدا کنید. اگر جزو افرادی هستید که فکر می کنید بایستی برای داشتن یک زندگی بهتر مهاجرت کنید، قطعا روش ها و کشورهای زیادی را تحت نظر داشته اید تا بتوانید از این طریق، برنامه فکری خود را عملی کنید.

شاید جز کسانی باشید که مهارت خاصی ندارید که بتوانید به وسیله آن برای مهاجرت اقدام کنید یا جزو آن دسته افرادی هستید که پول کافی برای سرمایه گذاری در کشورهای خارجی و به واسطه آن مهاجرت به کشور مورد نظر را ندارید.

اما باز هم خیلی دوست دارید که به کشور دیگری مهاجرت کنید. ما برایتان خبر خوشی داریم. یکی از کشورهایی که می توانید از طرق مختلف و با داشتن شرایط زندگی متفاوت، برای مهاجرت به آن اقدام کنید، کشور کانادا است.

کلیه کسانی که دوست دارند به کشور کانادا مهاجرت نمایند می توانند از طرق مختلف برای اخذ ویزای کانادا و یا مهاجرت به کانادا اقدام نمایند. اما اگر پول کافی برای سرمایه گذاری در کانادا را ندارید و یا مهارت ویژه ای برای اقدام به مهاجرت به وسیله ویزای کار و جاب آفر کانادا را ندارید، ما به شما مهاجرت به کانادا به وسیله پرستار خانگی را پیشنهاد می کنیم.

اگر دوست داشته باشید به اسم پرستار بچه، سالمند و یا معلولین به کشور کانادا مهاجرت کنید، می توانید به وسیله اخذ ویزای کار به اسم پرستار بچه اقدام به مهاجرت به کانادا کنید. اگرچه از زمان پاندمی و همه گیری ویروس کرونا، فرایند پیگیری این نوع اجازه کار کمی مختل شده است، اما باز هم سفارت کانادا این نوع درخواست های کاری را می پذیرد. با وجود این به علت شیوع ویروس کرونا تاخیر زیادی در ارسال پاسخ سفارت دیده می گردد.

فردی که بخواهد به اسم پرستار خانگی در کشور کانادا اجازه کار بگیرد به غیر از توانایی انجام این کار، بایستی بحران بهداشت عمومی در کانادا را در نظر بگیرد. با توجه به اینکه هنگام اخذ پاسخ مثبت سفارت کانادا، تاخیر در انجام سفر به کانادا به هیچ وجه امکان پذیر و قابل قبول نیست. لذا قبل از هر چیز بایستی شرایط و آمادگی خود را نسبت به انجام این کار سنجیده و در صورت داشتن آمادگی برای سفر به کانادا در زمان مقرر اقدام به اخذ ویزای کار به اسم پرستار خانگی کنید.

این روزها مهاجرت به کانادا به وسیله پرستار خانگی در بسیاری از کشور های دنیا بسیار محبوب شده است و برای بسیاری از افراد یک انتخاب، یک زندگی عالی و مناسب می باشد. با این حال فرایند مهاجرت به کشور کانادا پیچیده است که بایستی هر فرد تمامی شرایط آن را در نظر بگیرد.

اگر می خواهید با اخذ ویزای کار وارد کشور کانادا شوید بایستی تمامی این پیچیدگی را در نظر گرفته و از فرصت های جذابی که برای زندگی و کار در کشور کانادا وجود دارد نهایت استفاده را بکنید. اگر دوست دارید که از این طریق وارد خاک کشور کانادا شوید و سپس اقدام به اخذ اقامت دائم کانادا کنید، بایستی با نحوه مهاجرت به کانادا به وسیله پرستار خانگی در سال 2020 آشنا شوید!

مهاجرت پرستار خانگی کانادا، چه روشی است؟

یکی از روش های مهاجرت به کانادا که این روزها به علت افزایش تعداد افراد مسن بسیار بیشتر از قبل مورد توجه مهاجرین قرارگرفته است، مهاجرت به وسیله پرستارخانگی می باشد. پرستاران خانگی افرادی هستند که به طور تمام وقت، مداوم و بدون نظارت، از بچه ها، سالمندان یا افراد دارای معلولیت در یک خانه شخصی مراقبت و نگهداری می نمایند.

آن ها می توانند در ابتدا با ویزای کار موقت وارد کانادا شوند اما در واقع هدف آن است که این افراد بعد از مدتی کار در کانادا تقاضای اقامت دائم بدهند و در کانادا مستقر شوند.

آیا ویزای پرستار خانگی کانادا وجود دارد؟

برای پاسخ به این سوال بایستی بگویم که نه چنین چیزی وجود ندارد. این نوع ویزا در دسته عظیم ویزای کاری کانادا قرار می گیرد که می توان به وسیله آن برای اقامت دائم کانادا اقدام کرد. اما اگر نمی توانید به طور دائم به مدت دو سال در کانادا مشغول به کار شوید می توانید ویزای موقت کار در این کشور را دریافت کنید.

به اسم یک کارگر خارجی که در کشور کانادا کار می کنید، دولت این امکان را برای شما فراهم می نماید که پس از دو سال کار در این کشور به اسم سرپرست ویزای کاری شما تبدیل به ویزای اقامت دائم کانادا گردد.

روش های اخذ ویزای پرستار خانگی کانادا کدامند؟

4 روش مختلف برای اخذ این نوع ویزا وجود دارد که اولین مورد آن به وسیله برنامه Live-In Caregiver است. البته در حال حاضر این برنامه متقاضیان نو را نمی پذیرد و شما بایستی از قبل مجوز کار در کانادا را داشته باشید. دومین روش کار کردن به اسم پرستار خانگی در کانادا و سومین به اسم کارگر خانه و پشتیبانی در منزل است.

هردوی این برنامه ها طرح های پنج ساله هستند که فرصت مهاجرت به کانادا برای فرد متقاضی و خانواده آنها را فراهم می نمایند. روش چهارم و البته پرکاربردترین اخذ ویزای کار کانادا این است که اگر صلاحیت و مهارت ویژه ای دارید می توانید به اسم کارگر خارجی برای کار در کشور کانادا اقدام نمایید.

برای دریافت مشاوره رایگان و آنالیز شرایط مهاجرت به وسیله پرستار خانگی و با پر کردن فرم ارزیابی مهاجرت می توانید درخواست تان را ثبت نموده تا مشاوران خبرنگاران با شما تماس برقرار نمایند.

فرم ارزیابی مهاجرت

شرایط مهاجرت پرستار خانگی کانادا چگونه است؟

مهاجرت پرستار خانگی کانادا بسته به اینکه از کدام روش اقدام می کنید کاملاً متفاوت خواهد شد. با این وجود دو شرط لازم و ضروری وجود دارد که حتماً بایستی در کلیه روشهای مهاجرتی به اسم کار خانگی در نظر گرفته گردد. اول اینکه حتما یک کارفرمای کانادایی و یا ساکن در کانادا داشته باشید. علاوه بر این مورد بایستی حتما در یکی از آزمون های زبان انگلیسی شرکت نموده و نمره قبولی را دریافت نموده باشید.

در واقع اخذ نمره قبولی برای سفارت به منزله این است که شما به راحتی میتوانید در کشور کانادا زندگی نموده و مسائل زندگی و معیشتی خود را برطرف کنید. برای این کار معمولا می توانید در آزمون آیلتسIELTS یا CELPIP-G شرکت کنید و یا اگر تسلط به زبان فرانسه دارید می توانید در آزمون TEF زبان فرانسه شرکت کنید.

شرایط اخذ ویزای پرستار خانگی کانادا به چه صورت است؟

در این مورد متقاضی در صورتی که دو سال تجربه کاری داشته باشد، می تواند اقدام به گرفتن اقامت دائم کانادا کند. گفتنی است که سابقه کاری شخص متقاضی می بایست طی مدت 4 سال از بدو ورود ایشان به دست آمده باشد.

نکته مهم دیگر این است که آنچه برای سابقه کاری این مورد حساب می گردد شامل مدت تعطیلاتی که متقاضی خارج از کانادا بوده و همینطور مدت زمانی که با اسم پرستار خارج از خانه کارفرما خدمت نموده باشد، نمی گردد. شخص متقاضی می بایست تمام افراد خانواده خود را در تشکیل پفراینده مهاجرتی خود معرفی کند. اگر خلاف این قانون عمل کند و خانواده خود را معرفی نکند دریافت اقامت دائم برای آنها امکان پذیر نخواهد بود.

اگر شرایط اقامت دائم را داشته باشید، می توانید فرایند درخواست خود را آغاز کنید. شما بعلاوه می توانید همزمان با درخواست اقامت دائم، برای مجوز کار آزاد هم اقدام کنید. در صورت دریافت این مجوز می توانید در هر شغل مورد نظر خود کار کنید. علاوه بر این، اگر تصمیم به ترک کانادا، یا به طور دائم یا برای تعطیلات را دارید، باید دوباره درخواست ویزای اقامت موقت کنید.

حال که تا حدودی با شرایط اخذ ویزای پرستار خانگی کانادا آشنا شدید، اگر قصد مهاجرت به کانادا و کار در این کشور را دارید می توانید در صورت داشتن شرایط لازم برای کار در این کشور و بعلاوه مهاجرت به کانادا مهیا شوید.

مطمئن باشید که با دریافت حقوق پرستار خانگی در کانادا می توانید زندگی کاملاً راحت و مناسبی داشته باشید و البته خیالتان راحت باشد که به ازای کاری که انجام می دهید حقوق مناسب و کافی دریافت می کنید.

البته گذشته از مزایای دریافت حقوق پرستار خانگی در کانادا می توانید برای خانواده خود هم اقامت دائم کانادا را دریافت کنید و از جهت آینده تحصیلی و زندگی فرزندان خود آسوده باشید.

چنانچه شرایط لازم برای اقدام جهت مهاجرت به کشور کانادا را از این طریق نداشتید می توانید از سایر روش های مهاجرتی به این کشور استفاده نموده و با آسودگی به کشور مورد نظر خود مهاجرت کنید. برای اخذ اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کانادا به وسیله سایر روش ها می توانید با مشاورین زبده و با تجربه ما در موسسه مهاجرتی خبرنگاران تماس حاصل فرمایید.

چرا موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت؟

موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت یکی از عظیمترین موسسات مشاوره به شمار میرود که از یک سیستم مشاوره ای نوین استفاده می نماید. با مراجعه به این موسسه می توانید از تخصص و تجربه وکلای خبرنگاران در زمینه مهاجرت بهره مند شوید. متخصصین ما می توانند رزومه مهاجرتی شما را به نحو مطلوبی ارتقا دهند و در صورت عدم دریافت ویزا می توانید وجه خود را از موسسه باز پس گیرید. تیم متخصص خبرنگاران تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت و برگشت، اخذ PR، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می دهند.

سوالات متداول

علاوه بر داشتن مدرک تحصیلی مرتبط بالاتر از دیپلم و حداقل دو سال سابقه کار باید پیشنهاد کار تمام وقت از خانواده ای در کانادا که فرزند زیر 18 سال دارد هم داشته باشید.

خیر امکان پذیر نیست باید پرستار خانگی توانایی صحبت با فرزندان خانواده را داشته باشد و احتیاج است که حداقل دانش متوسطی از زبان داشته باشد و یک مدرک زبان هم در CLB 5 احتیاج دارد.

یک پرستار خانگی در کشور کانادا می تواند بین 23,400 تا 43,070 دلار حقوق دریافت کند.

بله شما باید بتوانید حداقل چندین ساعت به طور تمام وقت از بچه ها زیر 18 سال و عظیمسالان بالای 60 سال مراقبت کنید.

ارسال نظرات لغو پاسخ

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می نویسم.

منبع: پارسی کانادا
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1875

به "ویزای کانادا: مهاجرت به کانادا به وسیله پرستار خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: مهاجرت به کانادا به وسیله پرستار خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید