فراخوان حمایت از شرکت های اکوسیستم نوآوری دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش مجله دور زمین، رئیس هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید فراخوان حمایتی از شرکت های اکوسیستم نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی اطلاع داد.

فراخوان حمایت از شرکت های اکوسیستم نوآوری دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، روح الله دهقانی فیروزآبادی رئیس هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد با اشاره به استقبال شرکت ها و مراکز تحقیقاتی و فناوری از فراخوان حمایتی صندوق گفت: دانشگاه آزاد در راستا تغییر پارادایم به سوی دانشگاه نسل سوم و چهارم، در حال ایجاد و تثبیت تمامی بستر های لازم جهت حمایت از فعالیت های فناورانه و نوآورانه است. این دانشگاه علاوه بر تدوین آیین نامه ها و شیوه نامه های حمایتی از فعالیت های فناورانه دانشجویان و اعضای هیات علمی، صندوق پژوهش و فناوری را راه اندازی نموده تا به پشتیبانی اقتصادی و تسهیلاتی از طرح ها نیز بپردازد.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، صندوقی نوپا است؛ ولی در همین مدت کوتاه یکساله توانسته منابع خوبی را برای سرمایه گذاری و حمایت از طرح ها جذب کند. در حال حاضر هسته ها و شرکت های دانش بنیان و فناور دانشگاه آزاد می توانند به وسیله اطلاع رسانی ها و پایگاه اطلاع رسانی و سایر صفحات مجازی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از حمایت ها و سازوکار های استفاده از تسهیلات صندوق آگاه شوند و در صورت احتیاج و کسب امتیازات لازم از این حمایت ها برخوردار شوند.

دهقانی فیروزآبادی به همین دلیل بیان کرد: از ابتدای آبان ماه امسال، فراخوانی برای حمایت از شرکت های اکوسیستم نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده که این فراخوان دومین ابلاغیه از سوی صندوق است. با توجه به درخواست ها و استقبالی که از فراخوان شده بود مهلت ارسال طرح ها که تا 15 آبان ماه بود، با تصویب هیات مدیره این فراخوان تمدید شد و شرکت ها می توانند تا تاریخ 22 آبان 1400 طرح های خود را ارسال نمایند.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در سرانجام اظهار کرد: این طرح در راستای حمایت صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه ازاد اسلامی در حوزه های مختلف فناوری با اعطای 21 میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد 11 درصد و تنفس 6 ماهه از شرکت های مستقر در فضای دانشگاه آزاد اسلامی که شامل شرکت های اعضای هیات علمی، فارغ التحصیلان و کارمندان دانشگاه است و متقاضیان می توانند برای دریافت و تکمیل فرم ها به آدرس www.azadfund.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2054

به "فراخوان حمایت از شرکت های اکوسیستم نوآوری دانشگاه آزاد تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان حمایت از شرکت های اکوسیستم نوآوری دانشگاه آزاد تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید