یاری 500 میلیون دلاری مایکروسافت به بی خانمان های سیاتل

به گزارش مجله دور زمین، مایکروسافت میخواهد 500 میلیون دلار برای ساخت خانه در سیاتل هزینه کند. این اقدام با هدف یاری به بی خانمانهای سیلیکون ولی انجام می گردد.

یاری 500 میلیون دلاری مایکروسافت به بی خانمان های سیاتل

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، غول سرشناس فناوری میخواهد یک برنامه ریزی بلند مدت برای ایجاد مسکن مقرون به صرفه قیمت در منطقه سیلیکون ولی اجرا کند.

مایکروسافت بزرگترین تعهد ساخت مسکن را با مبلغ 500 میلیون دلار به نام خود سند زده است و از آن برای مبارزه با بی خانمانها استفاده می نماید.این غول نرم افزاری پیش از این نیز اعلام نموده بود که میخواهد با استفاده از مبلغی برای کارگران کم درامد و بی خانمان های منطقه سیلیکون ولی فرصتی برای خانه دار شدن ایجاد کند.

برد اسمیت، از مدیران ارشد مایکروسافت، در این خصوص گفت: کارمندان رده پایین بسیاری در منطقه سیلیکون ولی زندگی می نمایند که در مدرسه از بچه ها ما نگهداری می نمایند، امداد رسانی می نمایند یا حتی زندگی ما را در بیمارستان ها نجات می دهند اما به دلیل قیمت های بالای منطقه شرایط مسکن مناسبی ندارند.

بر همین اساس است که صندوق 500 میلیون دلاری مایکروسافت برای یاری به ایجاد دهها هزار واحد مسکونی مقرون به صرفه قیمت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این کار با 3 روش انجام می گردد؛ اعطای وام برای ساخت خانه ، اعطای وام به توسعه دهندگان و تنظیم نمایندگان نرخ مسکن و بخشی نیز برای ارائه خدمات به بی خانمان ها.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2331

به "یاری 500 میلیون دلاری مایکروسافت به بی خانمان های سیاتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 500 میلیون دلاری مایکروسافت به بی خانمان های سیاتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید