غیبت مشکوک وزیر نیرو در جلسه بررسی علت قطعی های برق!

به گزارش مجله دور زمین، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پیامی توییتری نوشت: متأسفانه مسئولان وزارت نیرو صبح امروز به دلایل نامعلوم به جلسه کمیسیون انرژی نیامدند و وزیر نیرو نیز در جلسه این هفته مجلس برای پاسخ به سوالات نمایندگان حضور پیدا نکرد.

غیبت مشکوک وزیر نیرو در جلسه بررسی علت قطعی های برق!

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، در حالی که موضوع قطع برق به تیتر یک اخبار این روز های کشور تبدیل شده و مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفته به این موضوع ورود کند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس از غیبت رضا اردکانیان، وزیر نیرو در جلسه امروز کمیسیون انرژی خبر داد.

فریدون عباسی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس در پیامی در توییتر نوشت: متأسفانه مسئولان وزارت نیرو صبح امروز به دلایل نامعلوم به جلسه کمیسیون انرژی نیامدند و وزیر نیرو نیز در جلسه این هفته مجلس برای پاسخ به سوالات کنندگان در رابطه با خاموشی های مکرر حضور پیدا نکرد. این مسائل و کمبود ها مشکوک است و مجلس باقدرت موضوع را دنبال خواهد کرد.

وزارت نیرو.

همچنین فریدون عباسی در این خصوص به خانه ملت گفت: اگر چه سال گذشته مجلس کمک های فراوانی به وزارت نیرو کرد تا بتواند پول آب و برقی که مردم پرداخت می کنند و به خزانه می رود، از سازمان برنامه بگیرد و صرف نوسازی، تعمیرات و رفع اتلاف شبکه کند، همچنین بدهی خود را به نیروگاه های تولید برق پرداخت کند، اما علی رغم اینکه این کمک صورت گرفت، سازمان هدفمندی یارانه ها که زیرنظر سازمان برنامه و بودجه است، از پرداخت مبالغ مصوب قانونی خودداری کرده و وزارت نیرو با مسائلی روبرو شده است.

کننده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس یازدهم ادامه داد: همچنین مقرر بود که وزیر محترم نیرو از ابتدای سال جاری به همراه معاونان در مجلس حضور داشته باشد، اما به بهانه کرونا این موضوع معطل مانده، هر چند هفته گذشته قبل از آغاز خاموشی ها کمیسیون انرژی پیروز شد وزیر و معاونان را در جلسه خاص رسیدگی به مسائل مردم به مجلس بکشاند، اما با جواب های غیرقابل قبول در رابطه با خاموشی ها روبرو شدیم، لذا در ادامه مقرر شد که در هفته جاری نیز جلساتی برای رفع مشکل خاموشی ها در سراسر کشور برگزار شود، اما متاسفانه مسئولان اصلی وزارت نیرو صبح امروز به دلایل نامعلوم در جلسه کمیسیون انرژی حضور پیدا نکردند و از آنجا که این موضوع قابل قبول نیست از مجاری قانونی، نسبت به برخورد با اینگونه مسئولان اقدام خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: وزیر نیرو نیز می بایست در جلسه این هفته مجلس به سوالات کنندگان در رابطه با کاستی های موجود پاسخ می داد، اما ایشان هم از حضور در مجلس عذر خواسته است، لذا به اطلاع مردم شریف ایران می رسانیم که این مسائل و کمبود ها مشکوک است و مجلس با قدرت موضوع را دنبال خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1829

به "غیبت مشکوک وزیر نیرو در جلسه بررسی علت قطعی های برق!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت مشکوک وزیر نیرو در جلسه بررسی علت قطعی های برق!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید