صاحبان صنایع در ساخت مسکن کارگران مشارکت داده شوند

به گزارش مجله دور زمین، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان گفت: این استان با دارا بودن 1700 واحد صنعتی و 610 معدن از استان های مستعد بشمار می رود، بیش از 99 درصد سرمایه گذاری های صورت پذیرفته متعلق به بخش خصوصی است.

صاحبان صنایع در ساخت مسکن کارگران مشارکت داده شوند

علی اصغر آدینه ای در نشست فعالان مالی سمنان با رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، ضمن تقدیر بابت افتتاح بخشی از جاده مواصلاتی سمنان و فیروزکوه، اضافه نمود: جاده های مواصلاتی استان فاقد استاندارد ضروری است با توجه به حجم بسیار بالای تردد راستا حرم تا حرم و شاهراه ترانزیت بین المللی جا دارد این موضوع موردتوجه ویژه قرار بگیرد.

رئیس اتاق سمنان خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار مرد: برنامه ساخت یک میلیون مسکن در سال پروژه ای بزرگی است و این پیشنهاد از سوی بخش خصوصی مطرح شده که با اختصاص زمین به صاحبان صنایع، این امکان را فراهم کنید تا صاحبان کسب وکار برای کارگران خود مسکن سازی نمایند که با اجرای این طرح بخشی از هزینه های اجرایی کم خواهد شد.

رئیس اتاق سمنان اضافه نمود: در این فرایند، احداث مسکن در بافت های قدیم شهر می تواند به واسطه تأمین بودن زیرساخت های، هزینه ها را پایین بیاورد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2063

به "صاحبان صنایع در ساخت مسکن کارگران مشارکت داده شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صاحبان صنایع در ساخت مسکن کارگران مشارکت داده شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید