خسارت 7 میلیارد تومانی به مدارس خراسان شمالی بر اثر سیل

به گزارش مجله دور زمین، مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی گفت: براثر بارندگی های شدید که منجر به سیل در استان شد، هفت میلیارد تومان خسارت به مدارس استان وارد شده است.

خسارت 7 میلیارد تومانی به مدارس خراسان شمالی بر اثر سیل

امین فلاح در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به این که یکی از مدارس در شهرستان مانه و سملقان با توجه به حجم عظیم بارندگی به سیلاب ها نزدیک شده است، اضافه نمود: در حال حاضر با توجه به در راه بودن سامانه بارشی جدید نمی توانیم کارهای جدی در این مدرسه انجام دهیم، اما با همین شرایط موجود مسئله ای وجود ندارد و مدیریت درستی انجام می گردد.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی با بیان این که بعد از خارج شدن سامانه بارشی جدید از استان به دنبال بهبود شرایط این مدرسه در شهرستان مانه و سملقان خواهیم بود، تاکید نمود: طرح های بهسازی بعد از خروج سامانه بارشی جدید از استان انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مدارس استان از نظر امنیتی مسئله ای ندارند و بعد از اتمام بارندگی ها به دنبال جبران خسارت در مدارس خواهیم بود.

به گفته وی در اثر بارندگی های شدید که در استان رخ داد هیچ مدرسه ای در استان وجود ندارد که به علت خرابی ساختمان و صدمات جدی، تعطیل شده باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 254

به "خسارت 7 میلیارد تومانی به مدارس خراسان شمالی بر اثر سیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت 7 میلیارد تومانی به مدارس خراسان شمالی بر اثر سیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید