خبرنگاران محدودیت مصرف گاز برای برخی واحدهای تولیدی اصفهان اعمال شد

به گزارش مجله دور زمین، اصفهان-خبرنگاران- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اعمال محدودیت مصرف گاز برای بخشی از واحدهای تولیدی این خطه همزمان با افزایش سرما در روزهای اخیر خبر داد.

خبرنگاران محدودیت مصرف گاز برای برخی واحدهای تولیدی اصفهان اعمال شد

منصور شیشه فروش در جمع مسوولان این شهرستان و خور و بیابانک افزود : محدودیت مصرف حدود 12 تا 13میلیون مترمکعب برای بخشی از صنایع، کارخانه سیمان و فولاد اعمال شد تا گازرسانی به بخش مسکونی دچار مشکل نشود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان چندی پیش مصرف گاز در این خطه را همزمان با افزایش سرما روزانه حدود 70 میلیون مترمکعب اعلام کرده بود به گونه ای که اوایل هفته جاری مصرف گاز در بخش خانگی 49.2 میلیون مترمکعب و در بخش صنعت 20.4 میلیون مترمکعب بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افرود : ایستگاه تقویت فشار نایین عملیات تامین گاز شهرهای خور، فرخی، جندق و انارک و روستاهای چاه ملک و چوپانان را با هفت هزار مشترک را برعهده دارد.

شیشه فروش افزود: گاز این مناطق به صورت حمل زمینی با 24 تا 26 دستگاه تریلی در روز با عملیات ویژه ای تامین می شود که روزانه 95 تا 115هزارمترمکعب گاز تامین و حمل می شود.

شیشه فروش با اشاره به شروع فصل سرد زمستان افزود: بسته های مصرف بهینه به همه مشترکان ابلاغ شده است و اگر مشترکی تا 200مترمکعب مصرف گاز داشته باشد هزینه های وی رایگان و به صورت پلکانی با مصرف کمتر تا 15درصد تخفیف شامل حال مشترکان خواهد شد.

وی با اشاره به مسائل به وجود آمده در روزهای اخیر در راه تامین گاز خوربیابانک افزود: جلسه ای با عوامل اجرایی تامین گاز خوربیابانک برگزار گشت و با هماهنگی پیمانکار مربوطه مقرر شد مسائل بوجود آمده دوباره تکرار نشود و همچنین شرکت پخش فرآورده نفتی تامین سوخت دوم کپسول گاز را برای آن مناطق در نظر گرفت تا در صورت افت فشار و بروز هرگونه مشکل، مردم سوخت جایگزین در اختیار داشته باشند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان شرح داد: همچنین به صورت بخشنامه به تمامی دوایر دولتی ابلاغ شده که تا 10درصد صرفه جویی در مصرف گاز داشته و دمای رفاه 18 تا 21 درجه سانتیگراد را در فضاهای بسته رعایت کنند.

شهرستان های خور و بیابانک و نایین در شرق استان اصفهان واقع شده اند و گاز مصرفی شهروندان خور با استفاده از گاز سی ان جی تزریقی و با بارگیری از شهرستان نایین و حمل با تانکر به این خطه تامین می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1606

به "خبرنگاران محدودیت مصرف گاز برای برخی واحدهای تولیدی اصفهان اعمال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محدودیت مصرف گاز برای برخی واحدهای تولیدی اصفهان اعمال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید