جهانگیری: از نوروز درس همدردی، همبستگی و گشودگی بیاموزیم

به گزارش مجله دور زمین، تهران (پانا) - معاون اول رئیس جمهوری با صدور پیامی فرارسیدن سال 1400 را به همه ایرانیان تبریک گفت.

جهانگیری: از نوروز درس همدردی، همبستگی و گشودگی بیاموزیم

متن پیغام تبریک اسحاق دنیاگیری که در حساب کاربری وی در توئیتر منتشر شده است، به این توضیح است:

نوروز 1400 شروع ماهی نو، فصلی و سالی نو بر همه ایرانیان، همه همسایگان و همه آنان که به زیبایی های فرهنگ ایرانی در همه جای دنیا دل بستگی دارند، مبارک باد. از نوروز در برابر همه دردها، درس همدردی، در برابر همه گسستگی ها، درس همبستگی و در برابر همه فروبستگی ها، درس گشودگی بیاموزیم.

وی همچنی در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت:

سالی سخت به سرانجام آمد، به گفته ابوالفضل بیهقی بر ما سالی گذشت و بر زمین گردشی و بر روزگار حکایتی، به امید آنکه کهنه رفته باشد به نیکویی و این نو همی آید به شادی. سختی های معیشت، همه جاگیری کرونا و تنگناهای تحریم، در سالی که گذشت رنج ها و دردها و نگرانی های ملت شکیبا ما را افزون کرد. به این سبب ما مسئولان هم باید این وضع را با تمام وجود درک کنیم و عذرخواه مردم باشیم. امید آنکه، سالی که می آید، از شروع سال گشایش در امور کشور و سال بهبود رنج های مردم باشد.

در این زمان مقدس که دیده ها پر از مهر و دلها دور از کینه است، برای سربلندی سرزمین مان و آیین مان و برای آرامش و آسایش دنیای که در آن به سر می بریم، خالصانه دعا کنیم. دعا کنیم که خدای مهر به همه ما در هر جای قدرت یا بیرون آن هستیم، توان فهم فرصت ها و تهدیدهای پیش روی کشور و عبور سربلند از تنگناها و بحران ها را عنایت فرماید.

خدایا شادی این روزها را مایه ماندن امیدمان کن و امیدمان را پشتیبان کوشش مان ساز تا همه با همدلی، همگامی و همکاری، ایران را از میان دشواری هایی که مایه رنج ایرانیان است به در بریم.

از تو تغییر حال و سالها ... حال ما را کن تو خوش تر حال ها.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1697

به "جهانگیری: از نوروز درس همدردی، همبستگی و گشودگی بیاموزیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانگیری: از نوروز درس همدردی، همبستگی و گشودگی بیاموزیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید