تیم ملی یخنوردی منتظر صدور ویزا از سوئیس

به گزارش مجله دور زمین، گرفتن ویزا بزرگترین مشکل این روزهای فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی است و تیم ملی یخنوردی پیگیر گرفتن ویزا برای اعزام به مسابقات جام جهانی سوئیس است.

تیم ملی یخنوردی منتظر صدور ویزا از سوئیس

حسین مقدم، دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: اعزام تیم ملی یخنوردی با ترکیب ده بازیکن بهمن ماه به مسابقات جام جهانی سوئیس را برنامه ریزی کرده ایم و در پی ویزاشان هستیم.

حسین مقدم اضافه کرد: سفارت سوئیس دو هفته به دلیل تعطیلات سال تازه میلادی بسته بود و ما از طریق وزارت امور خارجه پیگیر هستیم تا حتی از یکی از کشورهای همسایه مثل فرانسه ویزا گرفته و تیم را اعزام کنیم.

وی به یکی از بزرگترین مسائل فدراسیون های ورزشی اشاره و اعلام کرد: یکی از بزرگترین مسائل که دامنگیر همه فدراسیون ها شده است گرفتن ویزا از کشورهای اروپایی است که امیدواریم به سرانجام برسد و نتیجه بدهد.

دبیر فدراسیون کوهنوردی در ادامه به اعزام دو بازیکن تیم یخنوردی به کمپ روسیه اشاره کرد و اضافه کرد: قبل از مسابقات جام جهانی تعدادی از بازیکنانی که امید به کسب مدال هستند را به کمپ یخنوردی روسیه اعزام کرده ایم. محسن بهشتی و محمدرضا صفدریان در روسیه هستند.

وی همچنین در تدارک اعزام ملی پوش سنگنوردی به اردوی روسیه است و در این باره گفت: قصد داریم رضا علیپور در رشته سنگنوردی و در بخش سرعت دارنده مدال طلای جهان است با هماهنگی کمیته ملی المپیک قبل از اعزام به مسابقات آسیایی اردوی دو ماهه ای را در کشور روسیه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2142

به "تیم ملی یخنوردی منتظر صدور ویزا از سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی یخنوردی منتظر صدور ویزا از سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید