تکواندوکار گیلانی در مسابقات اندونزی به مدال نقره دست یافت

به گزارش مجله دور زمین، خبرنگاران: رئیس هیئت تکواندو گیلان گفت: تکواندوکار گیلانی در راند طلایی به مدال نقره رقابت های کشورهای اسلامی در اندونزی دست یافت.

تکواندوکار گیلانی در مسابقات اندونزی به مدال نقره دست یافت

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

محمود باقری خطیبانی در گفت وگو با خبرنگار تنسیم در رشت، با اشاره به درخشش تکواندوکار گیلانی در سومین دوره بازی های کشورهای اسلامی در اندونزی اظهار کرد: افشین ساکت تکواندوکار گیلانی وزن 80- کیلوگرم کشورمان علی رغم شایستگی که داشت در دیدار فینال و با رای داوران مقام نایب قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.

وی اضافه نمود: در آخرین روز از این مسابقات امروز افشین ساکت تکواندوکار ملی پوش کشورمان در وزن 80- کیلوگرم در مقابل حریفی از مراکش در مرحله فینال و با عملکردی شایسته در سه راند، به تساوی سه بر سه رسید و راهی راند طلایی شد.

رئیس هیئت تکواندو گیلان گفت: ساکت پس از کسب نتیجه مساوی در خاتمه راند طلایی، با تصمیم داوران، نتیجه دیدار را به حریف واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

باقری با اشاره به نتایج سایر مسابقات ساکت، توضیح داد: ساکت در بازی نخست خود نماینده الجزایر را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد.

وی گفت: این ورزشکار در دومین دیدار تکواندوکار مصری را با نتیجه هشت بر چهار مغلوب کرد و در بازی سوم تونس را با نتیجه سه بر دو شکست داد.

رئیس هیئت تکواندو گیلان بیان نمود: این ورزشکار در دو سال گذشته در کارنامه خود مدال طلای تورنمنت های کلاس Aبلژیک، صربستان و آذربایجان را دارد و در مسابقات غرب آسیا و جام فجر نیز مدال برنز و نقره کسب نموده است.

باقری توضیح داد: مسابقات تکواندو سومین دوره بازی های کشورهای اسلامی از چهارم تا9 مهرماه در دو بخش پومسه و مبارزه (کیوروگی) و در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی کشور اندونزی برگزار گردید.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 436

به "تکواندوکار گیلانی در مسابقات اندونزی به مدال نقره دست یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندوکار گیلانی در مسابقات اندونزی به مدال نقره دست یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید