تفاهم نامه همکاری بین مرکز رشد نیشابور و دانشگاه حکیم سبزواری منعقد شد

به گزارش مجله دور زمین، تفاهم نامه همکاری بین مرکز رشد فناوری نیشابور و مرکز رشد فناوری دانشگاه حکیم سبزواری با هدف ارتباط منظم و سازمان یافته در توسعه همکاری های علمی متقابل منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری بین مرکز رشد نیشابور و دانشگاه حکیم سبزواری منعقد شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، تفاهم نامه همکاری بین مرکز رشد فناوری نیشابور و مرکز رشد فناوری دانشگاه حکیم سبزواری منعقد شد.

ارتباط منظم و سازمان یافته در توسعه همکاری های متقابل در زمینه های اجرایی، علمی، پژوهشی، فناوری و آموزشی از اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

براساس این تفاهم نامه دو طرف متعهد شده اند که برنامه ریزی و اجرای طرح های مطالعاتی و تحقیقاتی مشترک در راستای تأمین احتیاج های تحقیقاتی و سازمانی، برگزاری همایش های ملی و کارگاه های آموزشی، امکان استفاده از خدمات کتابخانه ای دانشگاه حکیم سبزواری برای مدیران واحد های فناور و کارشناسان مرکز رشد نیشابور و بالعکس و تعریف پروژه های برون دانشگاهی مبتنی بر اولویت های تحقیقاتی مرکز رشد نیشابور در قالب طرح پژوهشی استادان یا خاتمه نامه های دانشجویی با رویکرد تجاری سازی طرح های مذکور از مهمترین مفاد این تفاهم نامه است.

مرکز رشد فناوری نیشابور زیرمجموعه پارک علم و فناوری خراسان رضوی است که پروژه راه اندازی و احداث آن در اردیبهشت 85 از سوی هیات وزیران ابلاغ شد. در این مرکز تا به امروز بیش از 60 واحد و هسته فناور فعالیت نموده که بیش از 100 میلیارد ریال فروش محصولات این واحد ها بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1293

به "تفاهم نامه همکاری بین مرکز رشد نیشابور و دانشگاه حکیم سبزواری منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری بین مرکز رشد نیشابور و دانشگاه حکیم سبزواری منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید