بعضی پروژه های مسکن ملی اول آبان افتتاح می گردد

به گزارش مجله دور زمین، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از افتتاح و بهره برداری از بعضی پروژه های مسکن ملی اول آبان امسال با حضور رییس جمهوری اطلاع داد.

بعضی پروژه های مسکن ملی اول آبان افتتاح می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در مورد افتتاح بعضی از واحد های مسکن ملی در روز اول آبان ماه امسال، گفت: با حضور رییس جمهوری، روز اول آبان ماه در چهاربخش طرح های مسکنی از جمله اقدام ملی مسکن و همچنین واحد های به جامانده مسکن مهر افتتاح و بهره برداری خواهند شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بیان جزییات طرح های مسکنی که با حضور رییس جمهوری افتتاح و بهره برداری خواهند شد با بیان آنکه طرح های مسکن ملی در چهاربخش افتتاح می شوند، شرح داد: بخش اول طرح های مسکن ملی، واحد هایی هستند که به شکل گروهی به متقاضیان واگذار شده است. بخش دوم افرادی هستند که به پروژه ها معرفی می شوند که این افراد بخشی از آورده خود را به پروژه تزریق نموده اند که با توجه به پیشرفت پروژه ها معرفی به متقاضیان انجام می گردد. بخش سوم افتتاح پروژه هایی است که در طرح اقدام ملی تمام شده اند و تحویل خواهند شد. بخش چهارم نیز کلنگ زنی پروژه های جدید است که این بخش به منظور تحقق فراوری مستمر مسکن، انجام می گردد.

معاون مسکن و ساختمان در مورد مسکن مهر و بهره برداری و تحویل واحد های به جامانده به متقاضیان در این مراسم، اظهار داشت: استان هایی در این مراسم تمامی واحد های به جامانده مسکن مهر آن ها به اتمام می رسد و جشن سرانجام دارند.

به گفته محمودزاده، مسکن مهر در شهر های زیر 25هزار نفر جمعیت در 21 استان کشور به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: در شهر های بالای 25 هزار نفر جمعیت پیش بینی این است که مسکن مهر بیش از 17استان تا اول آبان به اتمام برسد. استان ها متعهد شده اند به جامانده واحد های مسکونی مهر، تا سرانجام آبان امسال تحویل متقاضیان گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1385

به "بعضی پروژه های مسکن ملی اول آبان افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی پروژه های مسکن ملی اول آبان افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید