گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، رهبری: تکواندوکاران مشکل خاصی در بازی های آسیایی نداشتند

به گزارش مجله دور زمین، پزشک تیم ملی تکواندو گفت: خوشبختانه مشکل خاصی برای تکواندوکاران ایران در بازی های آسیایی 2018 پیش نیامد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، رهبری: تکواندوکاران مشکل خاصی در بازی های آسیایی نداشتند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، افشین رهبری، پزشک تیم ملی تکواندوی کشورمان گفت: خدا را شکر در این دوره از مسابقات مشکل خاصی برای تکواندوکاران کشورمان پیش نیامد. یکسری مصدومیت های جزئی وجود داشت که ذات این ورزش است و به سرعت آنها را رفع کردیم تا ورزشکاران با آمادگی کامل روی شیاپ چانگ بروند.

وی در ادامه اضافه نمود: کمیته ملی المپیک برای این بازی ها کادر پزشکی قدرتمندی در نظر گرفته و مصدومیت ها در این دوره از مسابقات به حداقل رسیده است .

پزشک تیم ملی تکواندوی کشورمان در خصوص مصدومیت کیمیا علیزاده نیز کفت: پزشک متخصص مصدومیت پارگی رباط او را تشخیص داده است و امیدوارم وی هرچه زودتر پس از درمان به تکواندو بازگردد.

رهبری در خاتمه تأکید کرد: تمام کوشش خود را انجام دادیم تا کاروان تکواندو با کمترین مشکل در جاکارتا حضور داشته باشد و توانستیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 647

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، رهبری: تکواندوکاران مشکل خاصی در بازی های آسیایی نداشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، رهبری: تکواندوکاران مشکل خاصی در بازی های آسیایی نداشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید