گروه تولیدی عاج تولید مبلمان و لوازم چوبی

به گزارش مجله دور زمین، خبرگزاری خبرنگاران- عاج گروپ، تولید کننده انواع لوازم چوبی منزل است ، سازه های عاج گروپ با بالاترین کیفیت ممکن ساخته می شوند و با حذف واسطه به صورت مستقیم در سایت قرار می گیرند. همین عامل باعث ارائه محصولات با قیمتی رقابتی شده و باعث می شود محصولات با قیمت هایی بسیار منصفانه و شگفت انگیز به فروش برسند. این مجموعه با ارگان های دولتی و خصوصی همکاری دارد و درجهت رفع نیاز مجموعه ها تلاش می کند.

گروه تولیدی عاج تولید مبلمان و لوازم چوبی

همه محصولات عاج گروپ از چوب روسی تولید می شوند و به علت ویژگی های ضد آب و مقاومت بالا می توانند بهترین انتخاب برای افرادی باشند که به محصولات چوبی با کیفیت علاقه دارند و می خواهند سال ها از آن ها بهره مند شوند.

شما می توانید همین حالا برای خرید و سفارش انواع محصولات چوبی به وب سایت رسمی ما مراجعه کنید و بعد از انتخاب گزینه های موردنظر سفارش خود را ثبت کنید. کارشناسان ما کالای خریداری شده از طریق شما را با روش های کاملا اصولی بسته بندی می کنند و در هرکجای ایران که باشید به سریع ترین شکل ممکن به دست شما می رسانند. در ادامه می خواهیم به دو محصول پرطرفدار در وب سایت رسمی عاج گروپ بپردازیم، با ما همراه باشید!

مبل های زیبا با مناسب ترین کیفیت و قیمت!

مبلمان را می توانیم جزء مهم ترین وسایل هر خانه ای بدانیم که بخش اعظمی از دکوراسیون داخلی را تشکیل می دهد، در واقع این مبلمان است که هسته اصلی پذیرایی خانه را ایجاد می کنند و باید برای خرید آن بیشترین حساسیت را به خرج دهید.

یک مبلمان خوب باید علاوه بر زیبایی و جذابیتی که به محیط می بخشد دارای استانداردهای لازم باشد و به عبارتی بخش نشیمنگاه آن و قسمت پشتی به بدن آسیبی وارد نکند. در این صورت شما می توانید ساعت ها بدون این که خسته شوید یا بدن درد بگیرید از مبل استفاده کنید.

نکته دیگری که در هنگام خرید مبلمان باید به آن توجه نشان دهید این است که کیفیت و مقاومت محصول بالا باشد، چرا که معمولا برای خرید مبلمان باید هزینه قابل توجهی پرداخت کنید و همین باعث می شود نتوانید هر سال یا حتی هر دو سه سال یک بار آن را عوض کنید. پس به کیفیت متریالی مثل پارچه، چوب و اسکلت آن دقت کنید تا بتوانید بیشتر از چند سال بدون این که کیفیت و ظاهر اصلی خود را از دست بدهد از آن استفاده کنید.

همچنین رنگ مبل تاثیرات مستقیمی در جذابیت دکوراسیون خانه می گذارد، از این رو هنگام انتخاب رنگ مبلمان باید بیشترین وسواس را به خرج دهید تا بعد از خرید پشیمان نشوید. برای انتخاب و خرید یک مبل زیبا باید علاوه بر جزئیات دیگر خانه مثل فرش ها و پرده ها به مقدار سالن پذیرایی توجه کرد، معمولا برای خانه هایی با متراژ بالا مبلمان رنگ روشن می توانند تاثیرگذار باشند و برای خانه هایی با سالن کوچک مبلمان با رنگ های روشن مثل کرم، صورتی، نیلی و .. انتخاب فوق العاده ای هستند.

خرید مبل چوب پارچه ای کمجا یکی دیگر از گزینه های کاربردی می باشد که تاثیر بسیار زیادی در فضاهای کمجا دارد. جنس پارچه و مرغوبیت آن و همچنین تناسب داشتن مبلمان با فضای منزل تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل شما ایجاد می کند.

عاج گروپ در میان محصولاتی که ارائه می دهد برای مبلمان هم صندلی ویژه ای در نظر گرفته که شما می توانید انتخابی ایده آل داشته باشید. همه محصولات ارائه شده در این وب سایت فروشگاهی معتبر دارای استانداردهای لازم هستند و می توانند به شما تجربه خرید پیروز و رضایت بخش اینترنتی را هدیه دهند.

صندلی تاشو چوبی

صندلی تاشو به صندلی های سبک و قابل حملی گقته می شود که وقتی به آن ها نیاز نداریم جمع می شوند. منظور از جمع شدن صندلی تاشو این است که پایه صندلی تاشو درون صندلی یا زیر آن جمع شده و در نهایت ابعاد صندلی کوچک می شود. صاحبین خانه ها و اتاق های کوچکی که تمایل یا نیاز به استفاده از صندلی دارند اما به خاطر کمبود فضا از خرید آن چشم پوشی می کنند باید سراغ صندلی های تاشو بروند و به این ترتیب در رفع نیازهای خود قدمی برداند.

صندلی های تاشو چوبی دارای مقاومت بالایی هستند و برای میزهای تحریر هم می توانند انتخاب فوق العاده ای باشند، چرا که بیشتر افراد همیشه از میز تحریر استفاده نمی کنند و با قابلیت تاشدن صندلی می توانند فقط در مواقع موردنیاز از فضای محدودی که در اختیار دارند استفاده کنند.

صندلی تاشو سبک است و می توان حتی آن ها را پشت سر هم یا روی هم جای داد و در مواقع لازم از آن ها استفاده کرد که این قابلیت بیشتر به درد سازمان ها و مراجعی می خورد که تجمعات برگذار می کنند و به علت محدودیت در فضا نمی توانند همیشه صندلی ها را در سالن ها قرار دهند.

از صندلی های تاشو به عنوان صندلی های سفری هم یاد می کنند و اگر شما مدام در سفر و یا جابجایی هستید می توانید به آن به چشم یک همراه خوب نگاه کنید.

ساخت صندلی تاشو چوبی درعاج گروپ مراحل مختص به خود را دارد. همچنین عاج گروپ با فروش انواع صندلی تاشو چوبی در ابعاد و سبک های مختلف از شما دعوت می کند به بخش فروشگاهی سایت مراجعه کنید و گزینه موردنظر را با توجه به بودجه و سلیقه خود خریداری کنید!

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2032

به "گروه تولیدی عاج تولید مبلمان و لوازم چوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه تولیدی عاج تولید مبلمان و لوازم چوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید