کسب رتبه برتر اتاق بندرعباس در جشنواره شهید رجایی هرمزگان

به گزارش مجله دور زمین، برای نخستین بار در عمر 80 ساله اتاق بندرعباس، این اتاق در دور نهم فعالیت هیات نمایندگان، در جشنواره شهید رجایی درخشید و توانست در ارزیابی شاخص های مسولیت های اجتماعی و اقتصادی، اقتصاد خارجی و امور بین الملل، رتبه برتر را در میان دستگاه های اجرایی استان هرمزگان کسب کند.

کسب رتبه برتر اتاق بندرعباس در جشنواره شهید رجایی هرمزگان

اتاق بندرعباس در دور نهم فعالیت هیات نمایندگان ضمن حضور پررنگ خود در عرصه های اقتصادی، اقتصاد خارجی و امور بین الملل، در عرصه های اجتماعی و خدمات عام المنفعه هم توانسته است خدمات قایل توجهی به مردم استان ارائه دهد.

این برای نخستین بار است که اتاق بندرعباس در دوره 80 ساله فعالیت خود، در این جشنواره حضور پیدا می کند و حائز رتبه برتر می شود. حسن روحانی، نایب رئیس اتاق بندرعباس به نام نماینده ریاست در این جشنواره حضور داشت.

استاندار هرمزگان در مرنام جشنواره شهید رجایی، ضمن معرفی دستگاه های برتر استان در ارزیابی های صورت گرفته، قدردانی ویژه ای از اقدامات اتاق بندرعباس و در راس آن محمدرضا صفا، رییس این اتاق با اهدای لوح به عمل آورد.

تقدیرنامه استاندار هرمزگان بدین شرح است:

برادر ارجمند و گرامی

جناب آقای محمدرضا صفا

ریاست محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس

با سلام و احترام

تلاش های ارزنده و مدیریت شما در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس از یک سو باعث سودمندی و بالندگی اقتصاد استان و از سوی دیگر با ایجاد نقش موثر و ترغیب فعالان اقتصادی و ادای مسولیت های اجتماعی، موجب ارتقا فرهنگ اخلاق حرفه ای و بهبود فضای کسب و کار در این استان شده است.

ضمن تبریک هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بدین وسیله از تلاش های ارزشمند جنابعالی در عرصه مدیریت فعالیت های بخش خصوصی و افزایش رونق اقتصادی منطقه، تقدیر و تشکر به عمل می آید امید است همواره در پرتو عنایات خداوند متعال و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و موید باشید.

فریدون همتی، استاندار هرمزگان و رییس جشنواره شهید رجایی

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1951

به "کسب رتبه برتر اتاق بندرعباس در جشنواره شهید رجایی هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب رتبه برتر اتاق بندرعباس در جشنواره شهید رجایی هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید