وریا غفوری: هدف من فقط دغدغه اجتماعی بود نه سیاسی، وقتی آدم صف گوشت و مرغ را می بیند باید شرمسار باشد

به گزارش مجله دور زمین، بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: من فقط یک پست در فضای مجازی گذاشتم و هدفم این بود که درد مردم را بگویم.

وریا غفوری: هدف من فقط دغدغه اجتماعی بود نه سیاسی، وقتی آدم صف گوشت و مرغ را می بیند باید شرمسار باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، وریا غفوری پس از پیروزی 2 بر صفر تیم استقلال مقابل پارس جنوبی جم گفت: خدا را شکر توانستیم پیروز شویم، خود من از بازی راضی نبودم و به نظرم می توانستیم بهتر از این باشیم. اما بعد از بازگشت از تبریز فکر می کنم نتیجه خوبی کسب کردیم.

وی در خصوص از دست دادن پنالتی اش نیز توضیح داد: خراب کردم و دیگر حرفی ندارم. نمی دانم چه بگویم اما فکر می کنم رحمان احمدی توپ را خوب گرفت.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص تشویق او از جانب طرفداران نیز، یادآور شد: طرفداران همواره به من لطف داشتند و امروز هم همین لطف را در حق من انجام دادند، دست شان درد نکند.

غفوری در خصوص مطلب منتشر شده از سوی او در فضای مجازی که با واکنش های زیادی همراه شد، توضیح داد: من فقط یک پست در فضای مجازی گذاشتم و هدفم این بود که درد مردم را بگویم. منظورم گرانی و فشار مالی حال حاضر بود. حالا یکسری ها بد برداشت کردند یا از این مسئله سوء استفاده کردند. وقتی آدم صف گوشت و مرغ را می بیند باید شرمسار باشد. به نظرم شما خبرنگاران هم وظیفه دارید تا بروید و از این صف ها گزارش تهیه کنید. هدف من فقط دغدغه اجتماعی بود و هیچ هدف سیاسی نداشتم، چون من ورزشی هستم و هیچ دغدغه سیاسی هم ندارم.

وی در خصوص این که گفته می گردد از سوی حراست وزارت ورزش و جوانان فراخوانده شده است، گفت: چیز خاصی نبود و فقط یک صحبت محبت آمیز انجام دادیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا از او خواسته شده تا دیگر در فضای مجازی مطلبی منتظر نکند، گفت: خیر اینطور نیست اگر اینطور باشد که دیگر آزادی بیان نیست. هر کسی فعالیت های خودش را در حوزه خود انجام می دهد.

غفوری درباره حمایت افراد مشهور در فضای مجازی از او نیز گفت: همه این افراد لطف دارند، قطعا حمایت آنها به خاطر شخص من نبود و آنها هم به خاطر مردم حمایت کردند.

وی درباره وضعیت زمین تمرین تیم استقلال نیز، اظهار داشت: خدا را شکر الان شرایط بهتر شده و به زمین نفت تهرانسر رفتیم که وضعیت بهتری دارد.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص داوری این دیدار و اعتراضات بازیکنان استقلال نیز گفت: دیگر نمی دانم در خصوص داوری چه بگویم، یک هفته تعریف می کنیم اما بعدش مانند بازی قبل آن طوری قضاوت می نمایند. امروز هم فکر می کنم داور با ما لج نموده بود.

غفوری در واکنش به این مسئله که طرفداران پرسپولیس نیز در هفته گذشته از او در فضای مجازی حمایت نموده بودند، گفت: از همه آنها تشکر می کنم، وقتی بحث اجتماعی مطرح می گردد دیگر پرسپولیس، استقلال و سپاهان معنایی ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 232

به "وریا غفوری: هدف من فقط دغدغه اجتماعی بود نه سیاسی، وقتی آدم صف گوشت و مرغ را می بیند باید شرمسار باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وریا غفوری: هدف من فقط دغدغه اجتماعی بود نه سیاسی، وقتی آدم صف گوشت و مرغ را می بیند باید شرمسار باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید