نگاهی به تیتر نخست روزنامه های ورزشی اسپانیا

به گزارش مجله دور زمین، ترکیب اصلی تیم ملی اسپانیا در ملاقات برابر ایتالیا از عنوان های مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

نگاهی به تیتر نخست روزنامه های ورزشی اسپانیا

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران ملاقات های مرحله مقدماتی جام دنیای 2018 روسیه از فردا دوباره در قاره های مختلف پیگیری می گردد و در یکی از مهمترین بازی ها، ایتالیا و اسپانیا به مصاف هم می فرایند. در زیر نگاهی داریم به عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به صحبت های مارکوس یورنته اختصاص دارد. هافبک آلاوس گفت: تمام کوشش خود را به کار می گیرم تا بتوانم در رئال مادرید بازی کنم. زین الدین زیدان می خواست من در مادرید بمانم اما در نهایت، جدایی من به صورت قرضی را بهتر دید.

این نشریه به خاویر تباس اشاره نمود. با برگزار نشدن انتخابات ریاست لالیگا، تباس یک بار دیگر به عنوان رییس این لیگ انتخاب خواهد شد و چهار سال دیگر در این سمت باقی خواهد ماند.

این روزنامه به عملکرد کوکه اشاره نمود. هافبک اسپانیایی اتلتیکومادرید بیش از همه در لالیگا پاس داده است. او در مجموع 561 پاس داده است.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به لوییس سوارس اختصاص دارد. بارسلونا میخواهد با این مهاجم اروگوئه ای مذاکره کند و قراردادش را با این باشگاه تا سال 2021 تمدید کند.

این نشریه به صحبت های یولن لوپتگی اشاره نمود. سرمربی اسپانیا گفت: بازگشت آندرس اینیستا ما را شادمان کرد.

کاهش محرومیت ماریا شاراپووا از عناوین این روزنامه است. تنیسور روسی محرومیتش به 15 ماه کاهش داده شد.

آس

تیتر نخست این روزنامه به حضور دیگو کاستا در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال اسپانیا در ملاقات برابر ایتالیا اختصاص دارد.

این نشریه به ترکیب اصلی اسپانیا در ملاقات برابر ایتالیا اشاره نمود. داوید دخئا، دنی کارواخال، جرارد پیکه، سرخیو راموس، جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، کوکه، آندرس اینیستا، ویتولو، گابی، دیگو کاستا و داوید سیلوا از ابتدا به میدان خواهند رفت.

صحبت های کریس کولمن درباره گرت بیل از عناوین این روزنامه است. سرمربی ولز گفت: مادرید هزینه ای که برای خرید بیل صرف نموده را خیلی رود بدست آورده است.

این نشریه به اعضای باشگاه اتلتیکومادرید اشاره نمود. تا به امروز 90 هزار و 192 نفر عضو باشگاه مادریدی شدند. هدف اتلتیکو رساندن اعضای خود در سال آینده به 100 هزار نفر است.

صحبت های ژاوی از عناوین دیگر این روزنامه است. هافبک پیشین بارسلونا گفت: به کریستیانو رونالدو بی احترامی نکردم. همچنان برایم لیونل مسی بهترین بازیکن دنیا است.

این نشریه به سخنان باراک اوباما نیز اشاره نمود. رییس جمهور آمریکا گفت: تصمیمات کمیته ملی المپیک فریب دهنده است. شیکاگو به جای ریودوژانیرو باید میزبان المپیک 2016 می شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 778

به "نگاهی به تیتر نخست روزنامه های ورزشی اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به تیتر نخست روزنامه های ورزشی اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید