بلیط هواپیما به اسپانیا

به گزارش مجله دور زمین، اسپانیا در شبه جزیره ایبری در جنوب غربی اروپا واقع شده است، قلمروی اسپانیا افزون بر سرزمین اصلی شامل جزایر بالئارس، جزایر قناری، سبته و ملیله در آفریقای شمالی و چندین جزیره مسکونی و غیر مسکونی دیگر از جمله آلبوران، شافاریناس، آلوزماس و ولز د لا گومرا می باشد.

بلیط هواپیما به اسپانیا

بلیط هواپیما به اسپانیا ارزان ترین دیدنی اروپا

تعریف از جاذبه های جهانگردی برخی کشورها و نوشتن در خصوص دیدنی های برخی از شهرها، کاری سهل و ممتنع است، چرا که این مقاصد خاص، دوست داشتنی های خود را از نور خورشید و سواحل آفتابی گرفته تا جنگل و طبیعت بکر پیش چشمان جهانگردانی که بلیط هواپیما خریده اند و نقشه سفر کشیده اند، پشت سر هم ردیف می نمایند و هر وقت نیز صحبت از فرهنگ و آداب و رسوم متفاوتی باشد که لذت کشفش هر جهانگردی را بر سر ذوق می آورد، این کشورهای محبوب، در صدر فهرست دیدنی های مسافران قرار می گیرند.

کشور اسپانیا نمونه ای زنده از این دست کشورهاست که آنچه خوبان همه دارند را یکجا دارد و دنیایی از شگفتی ها را پیش چشم مسافران کنجکاوی که برای سفری جذاب به دنبال بلیط ارزان می گردند، نمایش می دهد.

زمانی که صحبت از سفر به اسپانیا پیش می آید اولین پرسشی که برای هر جهانگرد و مسافری پیش می آید این سؤال اساسی است که پس از خرید بلیط هواپیما برای سفر به اسپانیا و رزرو هتل در این کشور، برای دیدن بهترین های اسپانیایی ازکجا باید آغاز کنیم؟

شما ماجراجو هستید؟ چه نوع هیجانی را می پسندید؟ ورزش های آبی هیجان انگیز یا گاو بازی؟ جشن گوجه یا حمام آفتاب در سواحل مدیترانه؟

اسپانیا کشوری در اروپاست که به خاطر مردم پرشور خود، سواحل آفتابی و تاریخ باورنکردنی مشهور و شناخته شده است. اگرچه هیچ سفری به این کشور بدون بازدید از شهرهای بزرگ آن همچون مادرید و بارسلونا تکمیل نمی شود اما شهرهای کوچکی که دارای زیبایی و شگفتی فراوان هستند را نباید از دست داد. در بیشتر موارد، این شهرهای کوچک در اسپانیا نسبت به شهرهای بزرگ تر ارزان تر هستند و موارد زیبایی را در اختیار بازدید نمایندگان قرار می دهند.

اسپانیا در سال 2013 میزبان 60.6 میلیون جهانگرد از سراسر دنیا بود و از این منظر در رتبه سوم دنیای قرار داشت.در نظرسنجی که به تازگی صورت گرفته است، جزیره مایورکا و جزایر قناری از نظر 2000 جهانگرد بریتانیایی بهترین مقصد جهانگردی دنیا در تعطیلات تابستانی است.

در ادامه با وب سایت خبرنگاران همراه باشید تا در خصوص اسپانیا و جاذبه های جهانگردی این کشور رؤیایی بیشتر بشنوید.

فرار از دست گاوهای خشمگین در شهر پامپلونا

پامپلونا، شهری که هر ساله شاهد برگزاری فستیوال سن فرمین از 6 تا 14 جولای است. مراسم جالب و خطرناکی که در این فستیوال برگزار می شود، فرار کردن از حدود 10-12 گاو وحشی رها شده در خیابان های شهر است.

بلیط هواپیما برای پیاده روی بر روی پل قدیمی بسالو

شهر بسالو در کاتالونیا واقع شده است و دارای جاذبه های تاریخی بسیاری است. پل زیبای موجود در آن را که بر روی رودخانه Fluvià ساخته شده است را از دست ندهید. قدمت این پل به قرن دوازدهم بر می شود. بازدید از کلیسای سنت پره که قدمت آن به قرن یازدهم بر می شود نیز بسیار عالی خواهد بود. مطمئن شوید که بر روی پل پیاده روی می کنید و در مکان های آرام آن عکس می اندازید.

بلیط هواپیما برای گردش در شهر ساحلی لاکونچا؛ (La Concha)

لاکونچا یکی از بهترین شهرهای ساحلی، نه تنها در اسپانیا بلکه در اروپاست. جهانگردان در این شهر به موج سواری می پردازند و در تفرجگاههای زیبای ساحلی و رستوران های عالی از مناظر زیبای ساحلی لذت می برند.

بلیط هواپیما به ملاقات قلعه Ainsa

در سایه کوه های پیرنه، یک شهر قرون وسطی به نام Ainsa قرار گرفته است. بهترین قسمت برای بازدید در این شهر بی شک قلعه Ainsa است که می توان آن را در یکی از انتهای پلازا سان سالوادور پیدا کرد. بخش هایی از این قلعه متعلق به قرن یازدهم است، اگرچه بیشتر بخش های ساختمان از قرن شانزدهم باقی مانده است. دو برج این قلعه به موزه منتقل شده است.

آشنایی با قنات سگویا (Aqueduct of Segovia)

قنات سگویا یکی از بهترین آثار تاریخی حفاظت شده به جا مانده از رومی ها در اسپانیا است. این قنات باستانی که از 24000 بلوک بزرگ گرانیت ساخته شده، مسافت 166 کیلومتر آب را از رودخانه فریو به سگویا انتفال می دهد. نکته بسیار قابل توجه اینجاست که با وجود این قدمت هنوز هم در قرن بیستم این قنات، آب شهر را تهیه می نماید.

بلیط هواپیما به روستای Deia

در جزیره اسپانیایی مالورکا و در قلب رشته کوه های Serra de Tramuntana، یک روستای زیبا و دلربا به نام Deià را پیدا خواهید کرد. این روستا به خاطر مناظر زیبا و نیز صخره های عمیقی که مشرف به دریای مدیترانه و باغ های زیتون بی شمار هستند مشهور و شناخته شده بود. افرادی که عاشق ادبیات هستند این روستا را تحسین خواهند کرد، زیرا میزبان نویسنده بزرگی به نام رابرت گرویز بوده است. این روستا همچنین دارای یک ورودی ساحلی به نام Cala de Deià است.

بلیط هواپیما برای بازدید از شهر قرون وسطایی کوئنکا (Cuenca)

شهر کوئنکا که بین دو شهر مشهور والنسیا و مادرید واقع شده است، یکی از حیرت آورترین نمونه های شهرهای قرون وسطایی است که در قسمت های تند شیب دار کوه ساخته شده است. بسیاری از خانه ها بر لبه صخره ساخته و این امر کوئنکا را به یکی از جالب توجه ترین شهرها در اسپانیا بدل نموده است.

بلیط هواپیما به شهر تخته سنگی Castellfollit de la Roca

در جایی که رودخانه Fluvià و Toronell به یکدیگر می رسند، یک صخره بازالتی تشکیل شده است. در این تخته سنگ، که به لطف گدازه باستان ایجاد شده، کل شهر قرار گرفته است. زمانی که به این شهر می رسید، متوقف شوید و از مناظر زیبای آن عکس بگیرید زیرا بهترین نماها را خواهید داشت. زمانی که در شهر تخته سنگی Castellfollit de la Roca هستید زمانی را برای کاوش جاذبه هایی همچون Pont Trencat یا پل شکسته قرار دهید. بازدید از کلیسای قرن سیزدهم سنت سالوادور را نباید فراموش کنید.

شب نشینی در ایبیزا (Ibiza)

ایبیزا یکی از جزایر واقه در دریای مدیترانه در بین سواحل اسپانیا است. این ساحل یکی از پرطرفدارترین سواحل در تمام قاره اروپاست. در طول تابستان،جمعیت جزیره دو برابر میشود، پر از دسته های جهانگردانی که برای خوشگذرانی و کلوب ها و رستوران های ساحلی و زیبا به ایبیزا می آیند.

بلیط هواپیما برای ماهیگیری در کودییرو

کودییرو یک روستای ماهیگیری کوچک در شمال سواحل اسپانیاست که یک منطقه محبوب برای جهانگرد هایی است که دوست دارند به ساحل و غذاهایی دریایی عالی دسترسی داشته باشند. این روستا مشرف به خلیج بیسکای است و به همین خاطر قادر خواهید بود ساختمان های زیبایی همچون کاخ Selgas-Fagalde و کلیسای تاریخی به نام Iglesia El Pito را در آن مشاهده کنید. مناظر بی نظیری در این روستا یافت می شود و برخی از زیباترین نقاط این روستا شامل Cabo Vidio و نیز آب های آبی رنگ در سواحل Playa del Silencio است.

بلیط هواپیما برای نیایش در مسجد کوردوبا (Mezquita of Cordoba)

مسجد کوردوبا،بنایی خیره نماینده که برای جنگلی از ستون ها و آرک های درون سالن اصلی اش مشهور است. این بنا ابتدا یک معبد رومی بود و سپس تبدل به کلیسا شد و در نهایت به مسجد تغییر پیدا کرد.

بلیط هواپیما برای اسب سواری در سواحل کاسارس

شهر کوچک کاسارس در استان مالاگا واقع شده و به خاطر ساختمان های سفیدی که به سبک اهالی شمال آفریقا طراحی شده مشهور و شناخته شده است. صخره های بزرگی در این شهر قرار گرفته است که مشرف به دریای آلبوران هستند. اگر به معماری علاقه دارید، می توانید از قلعه کاسارس نیز دیدن کنید که در قرن سیزدهم ساخته شده است. کلیسای La Encarnacion نیز در این شهر قرار گرفته است. این منطقه به خاطر اسب سواری محبوب است. پس می توانید از اسب سواری در کنار ساحل نیز لذت ببرید.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به اسپانیا به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

منابع:

beytoote.com

delgarm.com

namnak.com

fa.wikipedia.org

تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 96 آخرین بروزرسانی: 25 تیر 96منبع: سفرستان
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1074

به "بلیط هواپیما به اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید