نام حسینی در کنار کانتونا در میان 10 اسطوره برتر فوتبال ساحلی

به گزارش مجله دور زمین، مجله فرانس فوتبال فرانسه در بخشی از شماره جدید خود به معرفی 10 اسطوره برتر فوتبال ساحلی پرداخت که نام پیمان حسینی کنار اسطوره ای چون اریک کانتونا دیده می گردد.

نام حسینی در کنار کانتونا در میان 10 اسطوره برتر فوتبال ساحلی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مجله معروف فرانس فوتبال در شماره جدید خود پیمان حسینی، دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را جز 10 اسطوره برتر تاریخ فوتبال ساحلی جهان معرفی کرد.

در بخشی از گزارش مجله فرانس فوتبال با تیتر 10 اسطوره فوتبال سـاحلی آمده است: در فوتبال، ستاره ها همواره در زمین چمن نیستند بلکه ستاره هایی هم هستند که روی ماسه بازی می نمایند. در فاصله یک ماه مانده به رقابت های جهانی این رشته، روی ستاره های تاریخ فوتبال ساحلی تمرکز و آنها معرفی شده اند.

این مجله در ادامه به معرفی 10 بازیکن برتر تاریخ این رشته پرداخته و از آنها به عنوان اسطوره فوتبال ساحلی یاد نموده است. ژوائو ویکتور از پرتغال، نِنم از برزیل، رومیرو امارلی از اسپانیا، اریک کانتونا از فرانسه، جونیور از برزیل، دیان استانکوویچ از سوئیس، هیمانو تائیارویی از هائیتی، الساندرو التوبلی از ایتالیا، پیمان حسینی از ایران و ایلیا لئونوف از روسیه، بازیکنانی هستند که فرانس فوتبال به اختصار اطلاعاتی درباره شان منتشر نموده است.

فرانس فوتبال درباره پیمان حسینی در این گزارش نوشته است: تیم فوتبال ساحل ایران در سال های اخیر در رده بین المللی پیشرفت قابل توجهی داشته و یکی از دلایل مهم چنین پیشرفتی را باید پیمان حسینی دانست. دروازه بان تیم ملی ایران به عنوان یکی از بهترین بازیکنان در پست خودش در نظر گرفته می گردد و واکنش های او درون دروازه، در اینترنت دست به دست چرخیده است. از سال 2014 که نام او به صورت جدی در فوتبال ساحلی بر سر زبان ها افتاد تا همین روزها، پیشرفت این دروازه بان، فوق العاده و چشمگیر بوده است. او آنقدر درخشید که خاتمه در سال 2017 به عنوان بهترین دروازه بان جهان در این رشته از سوی فیفا انتخاب شد. آن سال، همان سالی بود که ایران عملکرد زیبایی در رقابت های جام جهانی داشت و توانست به عنوان سومی جهان برسد. البته که با وجود ستاره هایی مثل پیمان حسینی در آن رقابت ها، معین شد که آن عنوان سومی اتفاقی نبوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 620

به "نام حسینی در کنار کانتونا در میان 10 اسطوره برتر فوتبال ساحلی" امتیاز دهید

10 کاربر به "نام حسینی در کنار کانتونا در میان 10 اسطوره برتر فوتبال ساحلی" امتیاز داده اند | 3.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام حسینی در کنار کانتونا در میان 10 اسطوره برتر فوتبال ساحلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید