نوزادی که در شب سال نو رها شد

به گزارش مجله دور زمین، نوزاد رها شده با یک یادداشت در کنارش پیدا شد که نشان می داد مادرش از رهایی او بسیار ناراحت است.

نوزادی که در شب سال نو رها شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از یاهو، این نخستین باری است که نوزاد رها شده ای پیدا شده که مادرش از رها کردن وی پشیمان و ناراحت است.

بنا بر گزارش پلیس آلاسکا این نوزاد کوچک به همراه یادداشتی از مادرش در شب سال نو پیدا شده است. مادر نوزاد در این یادداشت نوشته که از رها کردن فرزندش پشیمان و ناراحت است و به یابنده بیان کرده که او و خانواده اش پول و غذای کافی برای نگهداری پسر کوچکش ندارند به همین دلیل مجبور است او را رها کرده تا به خانواده خوبی سپرده شود تا دوستش داشته باشند و زندگی بهتری را تجربه کند.

این زن حتی در یادداشتش نوشته که فرزندش 12 هفته زودتر به دنیا آمده و نیاز به مراقبت دارد . این زن مرموز در نامه اش از خانواده ای که فرزندش را به فرزند خواندگی قبول می کنند خواسته حتما نامش را Teshawn بگذارند.

طبق گفته های وزارت بهداشت و خدمات اجتماعی آلاسکا، والدین می توانند بچه ها را در اختیار هر فردی که والدین به طور منطقی معتقدند که نوزاد را ایمن نگه می دارد و مراقبت های مناسب را ارائه می کند واگذار کنند.

به گفته یکی از مسئولین سازمان حمایت از بچه ها در آلاسکا همیشه یک انتخاب ایمن تر و انسانی تر برای تسلیم نوزاد وجود دارد و شما دچار مشکل نخواهید شد یا حتی مجبور نخواهید شد به سؤالات سخت پاسخ دهید. کودک را به ایستگاه آتش نشانی، کلیسا یا بیمارستان ببرید و آنها از فرزندتان مراقبت خواهند کرد.

انتهای پیام،

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2103

به "نوزادی که در شب سال نو رها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوزادی که در شب سال نو رها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید