ناپولی فاتح جدال پربرخورد با فلورانسی ها ، میلان باز هم متوقف شد

به گزارش مجله دور زمین، خبرنگاران: هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی شاگردان رافائل بنیتس در خانه فیورنتینا، برد خانگی مدافع عنوان قهرمانی و توقف مجدد روسونری پیگیری شد.

ناپولی فاتح جدال پربرخورد با فلورانسی ها ، میلان باز هم متوقف شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدار های هفته دهم سری A، شب گذشته (چهارشنبه) 8 دیدار برگزار گردید که در مهم ترین آنها، ناپولی، تیم دوم جدول رده بندی در یک بازی پرتنش و خشن در فلورانس برابر فیورنتینا با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

در این دیدار که طی آن 7 بار کارت زرد و 2 بار کارت قرمز از جیب داور خارج شد، نخست خوسه کایخون، هافبک اسپانیایی ناپولی دروازه تیم میزبان را در دقیقه 12 گگردد. جوزپه روسی در دقیقه 28 از روی نقطه پنالتی کار را برای فیورنتینا به تساوی کشاند اما درایس مرتنس در دقیقه 36 بار دیگر ناپولی را پیش انداخت و بازی در نهایت با همین نتیجه انتها یافت. 10 دقیقه پایانی این بازی هم با اخراج 2 بازیکن از میدان همراه بود که اولین آنها کریستین ماجو در دقیقه 80 از ترکیب ناپولی بود و دومی خوان کوادرادو در دقیقه 90 از ترکیب فیورنتینا. ناپولی با این پیروزی که هشتمین برد فصلش محسوب می شد 25 امتیاز شد و در رده دوم جدول باقی ماند اما فیورنتینا به رده ششم سقوط کرد.

در دیگر بازی مهم شب گذشته، یوونتوس نایب قهرمان فصل گذشته سری A میزبان کاتانیا بود و این تیم را با نتیجه 4 بر صفر در هم کوبید. آرتورو ویدال در دقیقه 26، آندره آ پیرلو در دقیقه 34، کارلوس توس در دقیقه 66 و لئوناردو بونوچی در دقیقه 71 گل های این بازی را به ثمر رساندند. ضمن اینکه کاتانیا در دقیقه 84 این بازی با 2 اخطاره شده گوارنته، 10 نفره کارش را ادامه داد. یوونتوس نیز با این پیروزی 25 امتیازی شد اما به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به ناپولی در رده سوم نهاده شد.

میلان نیز شب گذشته میزبان لاتزیو بود اما از این دیدار نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک به دست نیاورد تا فاصله اش از کورس صدرنشینان بیش از پیش و وضعیت اش بحرانی تر از قبل گردد. کاکا در دقیقه 54 اولین گل بازی را برای میلان به ثمر رساند که اولین گل او در سری A از زمان بازگشت اش به روسونری نیز بود. مایکل چیانی هم در دقیقه 72 کار را برای لاتزیو به تساوی کشاند. این هفتمین بار در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا است که میلان امتیاز از دست می دهد. شاگردان آلگری با این تساوی 12 امتیازی شدند و در رده دهم نهاده شدند.

در سایر دیدار های شب گذشته کالچو نتایج زیر رقم خورد:

ساسولو یک - اودینزه 2

لیورنو 3 - تورینو 3

ورونا 2 - سمپدوریا صفر

جنوا یک - پارما صفر

کالیاری صفر - بولونیا 3

در تنها دیدار باقی مانده از هفته دهم سری A، رم صدرنشین که تا این مقطع از فصل تمام بازی های خود را برده است، امشب میزبان کیه وو است و در صورت پیروزی در این بازی به تنهایی رکورددار بهترین آغاز تاریخ سری A می گردد.

در جدول رده بندی سری A، رم با 27 امتیاز صدرنشین است و تیم های ناپولی و یوونتوس هر 2 با 25 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 408

به "ناپولی فاتح جدال پربرخورد با فلورانسی ها ، میلان باز هم متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناپولی فاتح جدال پربرخورد با فلورانسی ها ، میلان باز هم متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید