ادن اِزار: در فوتبال مدرن قدرت روی کاغذ معنایی ندارد، انتظار شکست 5 بر صفر روسیه را نداشته باشید

به گزارش مجله دور زمین، ادن اِزار، ستاره تیم ملی فوتبال بلژیک در آستانه بازی انتخابی جام ملت های اروپا 2010 برابر روسیه گفت: روسیه تیمی نیست که بخواهیم 5 بر صفر شکستش دهیم.

ادن اِزار: در فوتبال مدرن قدرت روی کاغذ معنایی ندارد، انتظار شکست 5 بر صفر روسیه را نداشته باشید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سرویس رسانه ای اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، ادن اِزار گفت: روسیه تیم خوبی در جام جهانی 2018 داشت. آنها در مرحله حذفی ابتدا اسپانیا را شکست دادند و سپس مغلوب کرواسی شدند. تیم ملی فوتبال روسیه در این رقابت ها بسیار خوب نشان داد.

بازیکن کلیدی تیم ملی فوتبال بلژیک و باشگاه چلسی انگلیس اضافه کرد: همه به این درک رسیده ایم که منتظر بازی سختی باید باشیم. ما چند سال قبل بازی محبت آمیز ای با تیم ملی روسیه در این کشور انجام دادیم و به تساوی 3 بر 3 رسیدیم. بنابراین روسیه تیمی نیست که انتظار داشتیم با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی برسیم. روی کاغذ شاید ما تیم قدرتمندتری باشیم اما در فوتبال مدرن این چیزها دیگر معنایی ندارد. این بازی واقعا سخت است و به نظرم سخت ترین بازی مرحله گروهی برای بلژیک خواهد بود. به همین خاطر پیروزی در چنین بازی می تواند یک آغاز عالی برای ما در انتخابی یورو 2020 باشد.

تیم های ملی بلژیک و روسیه امشب (پنجشنبه) در نخستین بازی گروه I انتخابی یورو 2020 رو در روی هم قرار می گیرند. در 2 بازی دیگر این گروه قراقستان میزبان اسکاتلند است و قبرس به مصاف سن مارینو می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 249

به "ادن اِزار: در فوتبال مدرن قدرت روی کاغذ معنایی ندارد، انتظار شکست 5 بر صفر روسیه را نداشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادن اِزار: در فوتبال مدرن قدرت روی کاغذ معنایی ندارد، انتظار شکست 5 بر صفر روسیه را نداشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید