مهر ادامه دارد...

به گزارش مجله دور زمین، جشن عاطفه ها رویدادی است که هر سال در نیمه دوم شهریورماه و در آستانه بازگشایی مدارس، با هدف کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند و گسترش فرهنگ دستگیری از افراد کم بضاعت جامعه و برای جمع آوری کمک ها و هدایای مردمی و سپس توزیع آنها در بین دانش آموزان نیازمند اجرا می شود.

مهر ادامه دارد...

به گزارش خبرنگاران، امسال این طرح از اول شهریور تا دهم مهر در دو مرحله برنامه ریزی شده است، مرحله اول که کمک های مردمی از طریق ادارات، پایگاه های مستقر در مساجد، مصلی ها و... جمع اوری و چند روز پیش از آغاز بازگشایی مهر و فرا رسیدن مهر میان دانش آموزان نیازمند توزیع شد. مرحله دوم نیز همزمان با سراسر کشور روز دهم مهر در سطح مدارس سراسر استان بوشهر برگزار می شود.

تامین نیازهای تحصیلی هزاران دانش آموز مددجو

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ظهر امروز در نشست شورای مدیران این نهاد گفت: با تلاش های اجرا شده نیازهای تحصیلی شش هزار و 200 دانش آموز مددجوی استان بوشهر شامل لباس فرم مدرسه، کیف، کفش و بسته نوشت افزار تامین شد.

احمد لطفی اظهار کرد: کمیته امداد همواره در زمینه تامین نیازهای دانش آموزان تلاش گسترده ای داشته و امسال نیز در آستانه سال تحصیلی جدید با همکاری مردم، خیران و برخی دستگاه های دولتی و خصوصی در استان، لباس و ملزومات تحصیلی این تعداد دانش آموز تحت حمایت فراهم و در اختیار آنها قرار گرفت.

وی با اشاره به نیازمندی های دانش آموزان به لوازم تحصیل اظهار داشت: در ارائه خدمات تحصیلی به دانش آموزان بی بضاعت استان به دنبال افزایش کیفیت بوده ایم که به لطف خدا و تلاش همکاران این مهم تحقق یافت.

ارائه بسته های تحصیلی

مدیر کل کمیته امداد بوشهر خاطر نشان کرد: تلاش شده تا با استفاده از ظرفیت خیران، دستگاه های خصوصی و دولتی، بسته های تحصیلی به میزان 300 هزار تومان برای هر دانش آموز نیازمند در نظر گرفته شود که این ملزومات شامل کیف، کفش، لوازم تحریر و لباس فرم مدرسه بوده است.

گفتنی است در مرحله دوم تمام عواید برای هزینه تحصیل دانش اموزان نیازمند توزیع در نظر گرفته خواهد شد. البته کمیته امداد در طول سال نیز به طور مداوم از منابع خود کمک های تحصیلی به دانش آموزان ارائه می دهد اما در جشن عاطفه ها کمک های مردمی برای پوشش دانش اموزان بیشتر مدنظر قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 553

به "مهر ادامه دارد..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهر ادامه دارد..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید