ممنوعیت ورود و توقف در بوستان ها

به گزارش مجله دور زمین، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان گفت: ورود به بوستان های ورودی شهر و توقف و تجمع در بوستان های داخل شهر ممنوع است.

ممنوعیت ورود و توقف در بوستان ها

به گزارش خبرنگاران سید محمد قاسمی روز آدینه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: توقف و تجمع در بوستان های داخل شهر سمنان شهر ممنوع است و شهروندان فقط برای عبور و مرور با هدف دسترسی های شهری مجاز به استفاده از آن هستند.

وی تاکید نمود: استفاده از بوستان های عظیم شهر از جمله بوستان سیمرغ در ورودی غربی و بوستان جنگلی سوکان در ورودی شرقی شهر به طور کامل ممنوع است و ماموران با حضور در این اماکن از ورود شهروندان و مسافران ممانعت به عمل می آورند.

وی افزود: قانون ممنوعیت نصب چادر در بوستان ها از پیش از نوروز در دستور کار نهاده شد و در حال حاضر نیز تجمع و توقف در بوستان های داخل شهر و ورود به بوستان های ورودی شهر ممنوع شد و شهرداری و نیروی انتظامی در اجرای دستورالعمل مربوطه به بوستان ها نظارت می نمایند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان گفت: روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سمنان نیز اطلاعیه هایی را در مورد قانون منع تردد در ورودی های بوستان های پرتردد و مورد نظر نصب خواهد نمود.

وی گفت: شست و شو و ضدعفونی کردن بوستان های پرتردد به طور مداوم در حال اجرا است و بازهم از مردم خواهان ماندن در خانه هستیم.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین شروع شد و در اوایل اسفندماه این ویروس به کشور ایران رسید، از ظهر دیروز 2هزار و 389 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و جمع تعداد مبتلایان قطعی به این ویروس را به 29 هزار و 406 نفر رساند. از این تعداد تا به حال 2هزار و 234 نفر فوت و 10 هزار و 457 نفر بهبود یافته اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1040

به "ممنوعیت ورود و توقف در بوستان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت ورود و توقف در بوستان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید