مراسم بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی در ایروان برگزار گردید

به گزارش مجله دور زمین، به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسمی با حضور جمعی از شخصیت های کشوری و لشکری، دیپلمات های مقیم و هم وطنان ایرانی در شهر ایروان برگزار گردید.

مراسم بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی در ایروان برگزار گردید

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش خبرنگاران،در این مراسم که کارن کارپتیان، نخست وزیر ارمنستان به عنوان مهمان ویژه و وزیر امور خارجه، وزیر مدیریت منطقه ای، وزیر ارتباطات حمل و نقل و فن آوری اطلاعات، وزیر دیازپورا و وزیر توسعه مالی و سرمایه گذاری ارمنستان حضور داشتند، سید کاظم سجادی، سفیر کشورمان در سخنانی با تبریک این روز ،جمهوری اسلامی ایران را کشوری صلح طلب و منادی دوستی در دنیا و منطقه معرفی نموده و بر پایبندی کشورمان به تعهدات بین المللی تاکید نمودند.

وی به روابط بین ایران و ارمنستان اشاره و ظرفیت های مختلف این همکاری را در حوزه های انرژی ، گردشگری، فرهنگی و همکاری های اورآسیا بر شمرد.

در ادامه مراسم نخست وزیر ارمنستان با تبریک این روز به دولت و ملت ایران، همکاری های دو کشور را بسیار مطلوب توصیف کرد و خواهان گسترش این روابط به ویژه در حوزه انرژی شد.

کاراپتیان با اشاره به گسترش روابط با ایران به عنوان مهمترین اولویت دولت ارمنستان بر لزوم بهره برداری هرچه بیشتر از ظرفیت های روابط دو کشور در عرصه های مختلف سیاسی فرهنگی و مالی تاکید نمود و ملاقات های مقامات عالی دو کشور را در تعمیق و گسترش روابط موثر دانست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 889

به "مراسم بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی در ایروان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی در ایروان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید