محمدعلی مرآتی دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران شد

به گزارش مجله دور زمین، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی محمدعلی مرآتی را به عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران منصوب کرد.

محمدعلی مرآتی دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی محمدعلی مرآتی را به عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران منصوب کرد.

در حکم معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به دبیر جشنواره چنین آمده است:

جناب آقای دکتر محمدعلی مرآتی؛ نظر به دانش و تجربیات ارزشمند جناب عالی و به پیشنهاد مدیرکل محترم دفتر امور موسیقی به موجب این حکم به عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی منصوب می شوید.

امید است برپایی این جشنواره با حضور پیشکسوتان و هنرمندان موسیقی نواحی از سراسر کشور شرایط اعتلای این گونه موسیقی و توجه بیش از پیش به آن را فراهم نماید. از خداوند متعال، توفیق روز افزون شما را خواستارم.

محمدعلی مرآتی متولد 1351 در کرمانشاه، نوازنده کمانچه و آهنگساز دارای کارشناسی ارشد موزیکولوژی از دانشگاه مارسی فرانسه و دکترای اتنوموزیکولوژی از دانشگاه پاریس است که برای خاتمه نامه دکترای خود درباره فرم های فوندامونتال در موسیقی کردی پژوهش کرد.

مرآتی نوازنده تخصصی ساز کمانچه است و با نواختن ساز های تنبور، سه تار و دف نیز آشنایی دارد. مرآتی تا به امروز کنسرت های پژوهشی متعددی برگزار نموده و مقالاتی را در کنفرانس های پژوهشی و علمی موسیقی ارائه نموده است.

وی ضمن دبیری دوره چهاردهم این جشنواره، عضو شورای علمی سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی نیز بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2239

به "محمدعلی مرآتی دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدعلی مرآتی دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید