فیلم، تظاهرات علیه سیاست های ترامپ در نیویورک

به گزارش مجله دور زمین، رئیس جمهور آمریکا در حالی برای تماشای مسابقات رزمی یو اف سی 244 به نیویورک سفر کرده بود که با صدها معترض به سیاست هایش روبرو شد.

فیلم، تظاهرات علیه سیاست های ترامپ در نیویورک

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، معترضانی از گروههای فعالان سیاسی از فاشیسم خودداری کنید و برخیزید و مقاومت کنید، شب گذشته به وقت محلی (شنبه شب) قبل از ورود دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای تماشای مسابقات رزمی یو اف سی 244 نیویورک سیتی، در مقابل مرکز عمومی و تفریحی مدیسن اسکوئر گاردن تجمع اعتراضی برگزار کردند.

پایگاه خبری هیل گزارش کرد، حدود 150 معترض به سیاست های رئیس جمهور آمریکا در خیابان هفتم نیویورک سیتی در مقابل ورودی اصلی مرکز تفریحی مدیسن اسکوئر گاردن تجمع کردند.

گزارش ها حاکی از آن است که گروهی از هواداران ترامپ نیز با پوشیدن کلاه ههای مخصوص هواداران ترامپ در مقابل این مرکز تفریحی تجمع کردند که البته نیروهای پلیس برای جلوگیری از درگیری دو گروه در محل حاضر شد.

اظهارات و اقدامات ترامپ از آغاز ریاست جمهوری وی در ژانویه 2017 تاکنون واکنش های منفی زیادی را در جامعه جهانی و به ویژه داخل آمریکا به همراه داشته است و اخیراً نیز اکثر نظرسنجی هایی که به دنبال افشای رسوایی اوکراین گیت انجام شده است، حکایت از کاهش محبوبیت ترامپ دارد.

در یکی از جدیدترین این نظرسنجی ها، روز گذشته، نظرسنجی مشترک واشنگتن پست و شبکه ای بی سی نیوز نشان داد که محبوبیت ترامپ حتی در بین جمهوری خواهان نیز به پایین ترین سطح خود رسیده است. (جزئیات بیشتر)

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 673

به "فیلم، تظاهرات علیه سیاست های ترامپ در نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم، تظاهرات علیه سیاست های ترامپ در نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید