فراری در چین شهربازی می سازد

به گزارش مجله دور زمین، هفته گذشته شرکت فراری خاطرنشان کرد که تفاهم نامه ای را مبنی بر ساخت شهربازی در کشور چین امضا نموده است؛ این پارک سومین مورد در راستای تجارت Disneyfication این شرکت است. پیش تر نیز فراری نخستین شهربازی خود را در سال 2010 در خاورمیانه افتتاح نموده بود. طبق اعلام شرکت و برنامه ریزی صورت گرفته، مورد دوم نیز در امسال به همراه هتلی به شکل خودرو فرمول 1 در اسپانیا افتتاح خواهد شد.

فراری در چین شهربازی می سازد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

شرکت فراری علاوه بر حضور در عرضه مسابقه های اتومبیلرانی، در زمینه ساخت شهربازی هائی موضوعی در کشورهای مختلف جهان نیز فعال است.

شرکت فراری به تازگی تفاهم نامه ای را با گروه خودروسازی BAIC چین و شرکت تابعه Eternaland Property امضا نموده است. تاکنون درباره جزئیات این تفاهم نامه اطلاعات مفصلی منتشر نشده است، ولی موضوع اصلی آن ساخت پارکی در نزدیکی یکی از شهرهای طراز اول چین است و البته جای تعجبی نخواهد داشت که این پارک به بزرگ ترین و خاص ترین پروژه فراری تبدیل گردد؛ زیرا کلیه پروژه هایی که چین در ساخت آن ها مشارکت دارد، از وسعت بزرگی برخوردارند!

در حدود شش سال قبل نیز شرکت فراری نخستین شهربازی خود را در دبی افتتاح کرد، که در آن موقع شکل ترن های هوائی به صورت خودروهای فرمول یک سروصدای بسیاری به پا نموده بود. البته در خصوص پارک جدید نیز پرسش ها و ابهاماتی از این دست نیزوجود دارند؛ برای مثال، شکل دستگاه ها و وسائل بازی مانند teacup ride چگونه خواهد بود؟ (پاسخ سوال: بله و Tyre Twist نام دارد)، آیا هدایای کوچکی ارائه خواهند شد؟ (در شهربازی خاورمیانه چنین موردی وجود ندارد).

لازم به ذکر است شرکت فراری هیچ شبهه ای در خصوص ساخت پرزرق و برق این پارک ندارد. برای مثال، در جهانی فراری فعلی همانند آرمان شهر دیسنی، جهانیی در ابعاد کوچک را می توان مشاهده کرد. البته سریع ترین ترن هوائی جهان به شکل خودروهای فرمول یک نیز جز جدائی ناپذیر این پارک خواهد بود. از طرفی، احداث این پارک ها برای شرکت فراری بسیار سودمند است، زیرا سال گذشته این شرکت توانست به دلیل پارک خود در دبی مراکزی مانند مرکز سرپوشیده اسکی دبی و حتی برج خلیفه را پشت سر گذاشته و عنوان بهترین جاذبه توریستی خاورمیانه را به خود اختصاص دهد. پس اگر شرکت فراری در کشور مرفهی مانند امارات توانسته به چنین جایگاهی دست یابد، در صورت سرمایه گذاری در کشور چین نیز دست کمی از ثروتمندان آمریکا نخواهد داشت.

منبع: کجارو / roadandtrack.com
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 541

به "فراری در چین شهربازی می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراری در چین شهربازی می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید