شکست ایران مقابل کانادا، سالمی و رئوفی یک ست بردند

به گزارش مجله دور زمین، تیم ملی والیبال ساحلی ایران در دومین ملاقات خود در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی دنیا مغلوب نماینده کانادا شد.

شکست ایران مقابل کانادا، سالمی و رئوفی یک ست بردند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، یازدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی دنیا از روز آدینه در شهر وین اتریش شروع شده است و به مدت 10 روز پیگیری خواهد شد. تیم ملی والیبال ساحلی ایران (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) که نخستین حضور خود در رقابت های قهرمانی دنیا را تجربه می نماید، در دور مقدماتی با تیم هایی از کانادا (دو تیم) و اتریش بازی می نماید.

ملی پوشان کشورمان عصر امروز (یکشنبه) در دومین مسابقه به مصاف تیم کانادا (بن ساکتون - چایم شالک) که در رده سیزدهم تیم های شرکت کننده این رقابت ها قرار داشت، رفت و دو بر یک مغلوب گردید. تیم ایران در ست نخست این ملاقات 22 بر 20 حریف قدرتمند خود را شکست داد، اما در ست های دوم و سوم با امتیازهای 21 بر 16 و 15 بر 13 نتیجه را به حریف خود واگذار کرد. داورانی از استرالیا و آمریکا قضاوت ملاقات ملی پوشان ایران و اتریش را بر عهده داشتند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران روز سه شنبه در سومین و آخرین مسابقه دور مقدماتی به مصاف دیگر تیم کانادا (رایان واندنبرگ - آرون ناسبام) می رود.

ملی پوشان ایران روز آدینه در نخستین مسابقه دو بر صفر مغلوب اتریش (کلمنز داپلر - الکساندر هورست) میزبان این رقابت ها شدند.

مرحله مقدماتی رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی مردان دنیا سال 2017 در 12 گروه پیگیری می گردد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1049

به "شکست ایران مقابل کانادا، سالمی و رئوفی یک ست بردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست ایران مقابل کانادا، سالمی و رئوفی یک ست بردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید