ساری: زندگی اقتصادی جامعه آماری بسیاری با مشکل روبرو شده است

به گزارش مجله دور زمین، یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه زندگی اقتصادی جامعه آماری بسیاری با مشکل روبرو شده است گفت: دولت در زمینه فاصله گذاری هوشمند با تامل بیشتری تصمیم بگیرد و مردم هم با دقت بیشتری دستورات ستاد مبارزه با کرونا را به دقت اجرا کنند.

ساری: زندگی اقتصادی جامعه آماری بسیاری با مشکل روبرو شده است

علی ساری در گفت وگو با خبرنگاران در مورد طرح فاصله گذاری هوشمند اظهار کرد: اجرایی کردن هر شکلی از قرنطینه، بحث اقتصادی و سلامت مردم را پیش می کشد. در حال حاضر اجرایی کردن مصوبات سازمان بهداشت جهانی در کشور ما، با بعضی متغیرهای اقتصادی همخوان نیست. پس طبیعی است که بحث های بینابین در بگیرد که هم مسئله سلامت را پوشش دهد و هم اقتصاد را.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خطاب به مسئولان و مردم گفت: پیشنهاد من این است که دولت در زمینه فاصله گذاری هوشمند با تأمل و تأنی بیشتری تصمیم بگیرد و از طرف دیگر مردم هم نسبت به فاصله گذاری اجتماعی حساس تر باشند و به دقت دستورات ستاد مبارزه با کرونا را به دقت اجرا کنند. اگر این اقدامات دوسویه را به خوبی انجام دهیم، با بحران روبرو نخواهیم شد.

کننده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه اقتصاد زندگی بسیاری از مردم تحت تأثیر کرونا قرار گرفته است گفت: ممکن است کسی حقوق بگیر باشد اما کسی که مزدبگیر است، با مسائل زیادی روبرو است. وقتی به آمارها رجوع می کنیم، متوجه می شویم جامعه آماری بالایی مزدبگیر هستند و مسائل اقتصادی زیادی دارند و این وضع می تواند تبعات غیرقابل جبرانی داشته باشد.

وی در خاتمه گفت: نیازمند همکاری مشترک و همدلی هستیم. دولت باید دقت لازم را به کار ببرد. مردم هم به نحو احسن مصوبات را اجرایی کنند چرا که این ویروس هیچ کس را مستثنی نمی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1088

به "ساری: زندگی اقتصادی جامعه آماری بسیاری با مشکل روبرو شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: زندگی اقتصادی جامعه آماری بسیاری با مشکل روبرو شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید