مراکز DIC از بافت فرسوده شیراز به مکان های مناسب منتقل شوند

به گزارش مجله دور زمین، خبرنگاران: رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز گفت: مدیریت استان به ویژه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی هر چه سریع تر تدبیر لازم را برای انتقال مراکز DIC از مراکز مسکونی بافت فرسوده به نقاط مناسب تر بیندیشند.

مراکز DIC از بافت فرسوده شیراز به مکان های مناسب منتقل شوند

به گزارش خبرنگاران از شیراز، رضا محمدیان عصر امروز در پنجاه وششمین جلسه شورای شهر اظهار کرد: مدیریت استان به ویژه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی هر چه سریع تر تدبیر لازم را برای انتقال مراکز DIC از مراکز مسکونی بافت فرسوده به نقاط مناسب تر بیندیشند.

وی با اشاره به خطرات گسترش اعتیاد و انتقال بیماری های ناشی از آن گفت: انتقال بیماری های عفونی ناشی از اعتیاد ضمن ایجاد معضلات اجتماعی سبب چهره بسیار نامناسب گردشگری در این محلات می شود و سفر به منطقه تاریخی شیراز را کاهش می دهد.

محمدیان افزود: شهرداری شیراز باید درباره مصوبات تشویقی شورا به ویژه مصوبه بسته تشویقی املاکی که در جهت پروژه های عمرانی قرار گرفته اند، مصوبه امتیاز تشویقی اجرای بام سبز، مصوبات مربوط به خلاصه سازی عوارض و مصوبات مربوط به معافیت بافت تاریخی را به اطلاع مردم برساند.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر گفت: آگاهی مردم و سرمایه گذاران از این موارد نه تنها سبب جذب سرمایه بلکه رونق کسب و کار نیز به دنبال دارد.

وی شرح داد: به دلیل شرایط اقتصادی و بهبود نقدینگی تمامی معاونت ها، مناطق و سازمان های شهرداری باید با رعایت اصول صرفه جویی و افزایش بهره وری تمام تلاش خود را برای عدم انحراف از موارد مصوب بودجه انجام دهند.

محمدیان با تشکر از مردم شیراز برای شرکت در روز قدس اظهار کرد: متاسفانه امروز در سایه غفلت ملت های مسلمان و خیانت سران عرب شاهد کشتار وحشیانه مردم غزه هستیم و دعوت به وحدت تنها راه ممکن برای نجات مردم غزه و شیعیان عراق و عربستان است.

ابراهیم شعرا، عضو شورای شهر، نیز در این جلسه با تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: مردم به تکلیف خود عمل کرده و ندای رهبر خود را لبیک گفته اما متاسفانه مسائلی وجود داشت که امید است در سال های آینده تکرار نشود.

وی با اشاره به مسائل روز قدس گفت: نبود امکانات خنک کننده در جهت، کمبود تانکرهای آب برای وضو دریافت، کمبود سایبان و فرش مناسب در زمان اجرای نماز جمعه و کمبود وسایل نقلیه برای بازگشت مردم از مهم ترین مسائل بود.

شعرا افزود: به دلیل کمبودها از مردم عذرخواهی کرده و امیدوارم مسئولان اجرایی این موارد را در دیگر مراسم ها برطرف کنند.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1120

به "مراکز DIC از بافت فرسوده شیراز به مکان های مناسب منتقل شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز DIC از بافت فرسوده شیراز به مکان های مناسب منتقل شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید