رونالدو و بیرانوند؛ این بار در آسیا؟

به گزارش مجله دور زمین، شاید مهمترین، برترین و حساس ترین پنالتی که علیرضا بیرانوند پیروز به مهار آن شده ضربه کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی فوتبال دنیا است. این پنالتی در جریان بازی ایران و پرتغال در چارچوب مسابقات جام دنیای 2018 روسیه زده شد و علیرضا بیرانوند با مهار آن پنالتی مانع از شکست تیم ملی فوتبال کشورمان شد تا تیم ملی با همان برد بازی را با نتیجه مساوی یک بر یک به سرانجام برساند و برای اولین بار در تاریخ فوتبال کشورمان با چهار امتیاز جام را ترک کند.

رونالدو و بیرانوند؛ این بار در آسیا؟

خود علیرضا بیرانوند در خصوص جمله معروف چطوری کریس بعد از مهار پنالتی رونالدو گفت: این جمله را خدا روی زبانم گذاشت و نمی دانستم که خداوند می خواهد چه پازلی را برایم بچیند و چه چیزی به من بدهد. تا ساعت 4 بامداد پنالتی ها رونالدو را می دیدم و او آخرین پنالتی ها خود را به سمت چپ دروازه بان زده بود. من تمام تمرکزم روی آن نقطه بود و اگر او می چرخید و با پشت پا به جای دیگری می زد، راحت گل می شد. چون از قبل می دانستم کدام سمت باید شیرجه بزنم. حتی دو سه قدم هم پشت خط دروازه ایستاده بودم که وقتی رو به جلو می آیم بهتر توپ را دفع کنم. خداوند خیلی به من و تیم مان یاری کرد. البته یک میزان هم بینی ام یاری کرد، چون توپ از دستم در رفت و به بینی ام خورد.

حالا درصورت برخورد دوم علیرضا بیرانوند و کریستیانو رونالدو می توان شاهد اتفاقات جالبی بود. ستاره مغرور پرتغالی در ملاقات با ایران در جام جهانی 2018 روسیه برخلاف جام جهانی 2006 آلمان پیروز به گشودن دروازه کشورمان نشد؛ در آلمان رونالدو از روی نقطه پنالتی دروازه ابراهیم میرزاپور را باز کرد اما در روسیه یک گلر خرم آبادی دیگر جلوی این فوق ستاره ایستاد و پنالتی اش را مهار کرد!

بدون کوچک ترین تردیدی جدال احتمالی رونالدو و علیرضا بیرانوند می تواند یکی از به یادماندنی ترین لحظات تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را رقم بزند؛ این خط و این هم نشان!

منبع: فرارو
انتشار: 25 فروردین 1402 بروزرسانی: 25 فروردین 1402 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2382

به "رونالدو و بیرانوند؛ این بار در آسیا؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو و بیرانوند؛ این بار در آسیا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید