رضایی: از امروز به فکر قهرمانی در لیگ برتر کشتی هستیم

به گزارش مجله دور زمین، تهران (پانا) - سرمربی تیم کشتی آزاد داروسازی سهند ارس از انگیزه بالای شاگردانش برای قهرمانی در دور برگشت لیگ برتر کشتی اطلاع داد.

رضایی: از امروز به فکر قهرمانی در لیگ برتر کشتی هستیم

علیرضا رضایی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد برگزاری لیگ کشتی گفت: لیگ نسبت به سال گذشته شرایط بسیار بهتری دارد چون تنها ورزش سالنی بودیم که در سال گذشته مجوز گرفته بودیم که مسابقات را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت متمرکز برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: سال جاری که تیم ها بیشتر شده است، فدراسیون و سازمان لیگ توانسته این مسابقات را از حالت متمرکز درآورده و شرایط بهتری نسبت به سال گذشته داشته ایم.

دارنده مدال نقره المپیک توضیح داد: قدرت تیم ها در گروه ها تقسیم شده، چهار تیم قدرتمند که همه آنها مدعی هستند می توانند به جذابیت لیگ یاری نمایند .

وی اضافه کرد: دور رفت مسابقات ما در گروه الف در شهر مشهد برگزار گردید که گروهمان متشکل از تیم های امید لرستان و آموزشگاه نادری خادم خراسان بودند که با آنها همگروه بودیم آنها هم تیم های جوانی هستند و قابل احترام، تیم ما هم تیم خوبی است و متشکل از کشتی گیران صاحب نام و یکدست است همه بچه های تیم من خوب بودند و شرایطشان روز به روز بهتر می گردد و هر روز تمرینات خود را با برنامه انجام می دهیم .

دارنده مدال برنز سنگین وزن دنیا گفت: وقتی که مسابقات از شکل متمرکز در بیاید شکل لیگ را به خود می گیرد و به صورت رفت و برگشت برگزار می گردد و این مورد می توانند، بیشتر از سال گذشته در پیشرفت کشتی یاری کند، جذابیت لیگ هم به علت پخش شدن کشتی گیران در تیم های مختلف بسیار بالا رفته است.

وی گفت: ما از امروز اردوی خود را آغاز می کنیم و تا روز مسابقه در اردو هستیم تا بتوانیم در دور برگشت هم بسیار خوب ظاهر شویم .

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2028

به "رضایی: از امروز به فکر قهرمانی در لیگ برتر کشتی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: از امروز به فکر قهرمانی در لیگ برتر کشتی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید