واکنش دوچرخه سوار جاده به نبودن نامش در فهرست اردونشینان

به گزارش مجله دور زمین، دوچرخه سوار جاده ایران دلیل دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی برای حضور در قهرمانی آسیا را گفت.

واکنش دوچرخه سوار جاده به نبودن نامش در فهرست اردونشینان

به گزارش خبرنگاران، پس از اینکه اسامی نفرات دعوت به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری جاده اعلام شد، این سوال مطرح شد که چرا نفراتی مانند علی اصغر موسی زاده در فهرست دعوتی ها نیستند. محمود وفایی سخنگوی فدراسیون در گفت وگو با خبرنگاران اعلام نمود که کادرفنی مختار است با شناختی که از ورزشکار دارد او را به اردوی تیم ملی دعوت کند. باید بگذاریم مربی کار خودش را انجام دهد و سپس نتیجه را ببینیم و بعد بگوییم با توجه به نتیجه مربی، ورزشکار خود را خوب انتخاب نموده است یا نه.

علی اصغر موسی زاده نیز در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص صحبت های سخنگوی فدراسیون، بیان نمود: من به حرف های آقای محمود وفایی احترام می گذارم. بالاخره تجربه زیادی در دوچرخه دارد. سال جاری متاسفانه نتیجه مطلوبی کسب نکردم. به خاطر حاشیه ای که در خصوص اردوی المپیک یا قهرمانی دنیا درست شد از لحاظ روانی ضربه زیادی خوردم و همین مساله موجب شد نتوانم روی تمریناتم تمرکز کنم.

او ادامه داد: با این حال طبق قولی که به مربی تیم ملی داده بودم، در مرحله آخر لیگ که همه جامعه دوچرخه سواری می دانند، چه راستای سنگینی بود توانستم جایگاه پنجم را کسب کنم. معیار دعوت به اردو تست پاور بود که خوشبختانه توانستم نفر سوم شوم اما انتظار من از مربی و کادر فنی این بود که به اردو دعوت شوم ولی شاید مربی تیم ملی با توجه به راستا قهرمانی آسیا، پتانسیل رقابت در آن راستا را در من ندیده است. نفراتی که در اردو هستند از پتانسیل بالایی برخوردارند. همه ما در کوشش هستیم که افتخار آفرینی کنیم. از همه دوستان هم تشکر می کنم که به فکر من بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2200

به "واکنش دوچرخه سوار جاده به نبودن نامش در فهرست اردونشینان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش دوچرخه سوار جاده به نبودن نامش در فهرست اردونشینان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید